Minulý týden byla zahájena sériová produkce vlajkové lodi Opel Insignia, z výrobního pásu v německém městě Rüsselsheim začaly sjíždět první vozy.
Příprava výroby stála nemalé náklady, automobilka Opel uvádí částku převyšující 500 milionů eur. Sám výkonný ředitel společnosti Opel Dr. Karl-Thomas Neumann zdůrazňuje význam události, protože právě model Opel Insignia je důležitý pro obchodní úspěch tohoto německého výrobce automobilů.
Opel Insignia druhé generace zažil svoji premiéru na mezinárodním veletrhu automobilů, který se uskutečnil tento měsíc v Ženevě. Letos v létě by se měl objevit na trhu. Od 16. března lze objednávat modely v provedení Grand Sport a Sports Tourer.
Doktor Karl-Thomas Neumann je přesvědčen, že nová generace modelu Insignia naváže na úspěchy svého předchůdce. Ten se pyšní velmi solidním počtem 940 000 prodaných kusů, což ho řadí na čtvrté místo nejprodávanějších vozů automobilky Opel. Insignia první generace se navíc může pochlubit titulem Evropské auto roku 2009.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?