Minulý týden byla zahájena sériová produkce vlajkové lodi Opel Insignia, z výrobního pásu v německém městě Rüsselsheim začaly sjíždět první vozy.
Příprava výroby stála nemalé náklady, automobilka Opel uvádí částku převyšující 500 milionů eur. Sám výkonný ředitel společnosti Opel Dr. Karl-Thomas Neumann zdůrazňuje význam události, protože právě model Opel Insignia je důležitý pro obchodní úspěch tohoto německého výrobce automobilů.
Opel Insignia druhé generace zažil svoji premiéru na mezinárodním veletrhu automobilů, který se uskutečnil tento měsíc v Ženevě. Letos v létě by se měl objevit na trhu. Od 16. března lze objednávat modely v provedení Grand Sport a Sports Tourer.
Doktor Karl-Thomas Neumann je přesvědčen, že nová generace modelu Insignia naváže na úspěchy svého předchůdce. Ten se pyšní velmi solidním počtem 940 000 prodaných kusů, což ho řadí na čtvrté místo nejprodávanějších vozů automobilky Opel. Insignia první generace se navíc může pochlubit titulem Evropské auto roku 2009.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?