Německé Porsche se rozhodlo, že svým německým zaměstnancům vyplatí za loňský rok odměnu 9111 eur. To je skoro 250 tisíc a každý z nich se tak může opravdu radovat.
Původně to přitom bylo 8911 eur. Jednorázový příspěvek se pak týká 21 tisíc zaměstnanců Porsche v Německu, takže si jednoduše spočítejte, kolik peněz celkově firma vynaloží, je to vážně balík. Takové odměny by mohla závidět kde jaká automobilka, Škodu Auto nevyjímaje.
Dost jí ale pomohl fakt, že loni zvýšila provozní zisk o skoro 14 % a celkově vyrostl na rekordních 3,9 miliardy eur. Jeho tržby pak narostly o téměř 4% na 22,3 miliardy eur.
Vše se událo i přes fakt, že Porsche řešilo a řeší některé technické potíže se svými modely. Ty musí tu a tam svolat do servisu, protože se jim například jako u modelu Boxer uvolňuje přední okno. Navíc dle průzkumu se ukázalo, že Porsche na každém prodaném autě vydělá okolo 422 tisíc korun.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?