Jedna z hlavních novinek ženevského autosalonu na stánku Volkswagen byl model Arteon. Ten již prozradil své ceny v nejvyšších specifikacích, ovšem co bude s verzí kombi?
Arteon Variant je totiž častým snem fanoušků značky a trošku naděje do všeho vnáší šéf vývoje Elmar-Marius Licharz. Ten ještě před premiérou vozu řekl, že nabídka by nemusela být uzavřena jen klasickým liftbackem. To znamená, že by mohla přijít další karosářské verze. Vše ale záleží na tom, jak moc bude prodejně Arteon úspěšný a vzhledem k jeho cenovce v nejvyšší verze to není vůbec jisté.
Pak je tady také otázka, co by se vlastně stalo s méně luxusním Passatem Variant? Dle slov vedení značky by se v případě Arteonu Variant neměnilo nic. Jen by zkrátka byl luxusnější a dravější verzí Passatu. Počítat by se dalo s lepší výbavou, dobrou prostorností a logicky i s výkonnějšími motory z nabídky.
A jestli vás myšlenka zaujala, pak se podívejte na ilustraci od návrháře X-Tomi Design. Ten si pohrál s klasickým Arteonem v oranžovém laku a vytvořil kombík, jenž by mohl jít z fleku do výroby.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?