Jedna z hlavních novinek ženevského autosalonu na stánku Volkswagen byl model Arteon. Ten již prozradil své ceny v nejvyšších specifikacích, ovšem co bude s verzí kombi?
Arteon Variant je totiž častým snem fanoušků značky a trošku naděje do všeho vnáší šéf vývoje Elmar-Marius Licharz. Ten ještě před premiérou vozu řekl, že nabídka by nemusela být uzavřena jen klasickým liftbackem. To znamená, že by mohla přijít další karosářské verze. Vše ale záleží na tom, jak moc bude prodejně Arteon úspěšný a vzhledem k jeho cenovce v nejvyšší verze to není vůbec jisté.
Pak je tady také otázka, co by se vlastně stalo s méně luxusním Passatem Variant? Dle slov vedení značky by se v případě Arteonu Variant neměnilo nic. Jen by zkrátka byl luxusnější a dravější verzí Passatu. Počítat by se dalo s lepší výbavou, dobrou prostorností a logicky i s výkonnějšími motory z nabídky.
A jestli vás myšlenka zaujala, pak se podívejte na ilustraci od návrháře X-Tomi Design. Ten si pohrál s klasickým Arteonem v oranžovém laku a vytvořil kombík, jenž by mohl jít z fleku do výroby.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.