Mnichovské BMW chystá do budoucna hodně zajímavou věcičku. Ponese označení 8 a jak název napovídá, má se jednat o duchovního nástupce slavného osmičkového kupé.
Navíc se nové BMW 8 ukáže hned v několika variantách. Vše prozradil server bmwblog, kde se objevily informace týkající se ostré a luxusem nabité novinky. Díky novým zprávám se tak máme na co těšit a je otázkou dvou let, než se dočkáme na silnicích ultra zajímavého BMW s osmičkou v názvu.
Vlastně se bude jednat o současný vrchol nabídky, kam se řadí i sedmička. S příchodem osmé řady se však odstraní současná šestka, která je dost oblíbená a její nová speciální verze M Sport si u nás odbyla premiéru včera. BMW 8 však bude výrazně větší než šestka, luxusnější a nabídne vyšší výkony.
V plánu jsou navíc hned tři verze. Prvním bude čtyřdveřové "kupé", kabriolet a pak klasické kupé. Posledním bude i ostré M8, jenž se objeví v roce 2019. I to přijde jako Coupe (F92), Convertible (F91) a M8 Gran Coupe (F93). Pod jejich kapotou čekejme benzinový osmiválec s objemem 4,4 litru. Vybaven bude dvěma turby a výkonově by měl nabídnout okolo 600 koní.
Síla motoru půjde v základu na zadní, popřípadě na všechny čtyři kola. Každopádně se pokaždé o přenos výkonu na kola postará osmistupňový automat ZF.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.