Bridgestone přislíbil v září 2016 fanouškům a majitelům supersportovních vozů Jaguar XJ220, že jim nabídne nové pneumatiky pro náhradní spotřebu. V současnosti dokončují inženýři společností Bridgestone a Don Law XJ220 jejich vývoj.
Legendární XJ220 – podvozek č. 004 – s novými ručně vyrobenými pneumatikami je podrobován nepřetržitým testům na zkušebním polygonu Bridgestone nedaleko Říma.
Pro kultovní britský supersportovní vůz budou zanedlouho k dispozici zcela nové pneumatiky s dokonale vyváženými vlastnostmi, v nichž se zrcadlí zkušenosti a technický pokrok, jichž společnost Bridgestone dosáhla v uplynulých 25 letech.
Don Law a Bridgestone se při vývoji nových pneumatik snaží zajistit, aby jejich evoluční konstrukce a provozní vlastnosti odpovídaly původně zamýšleným vlastnostem vozidla. Obě společnosti proto daly dohromady původní tým jezdců a inženýrů, kteří se nyní podílejí na poslední fázi vývoje nových pneumatik pro XJ220.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?