Napadlo vás někdy, jak by vypadalo rodinně zaměřené Ferrari FXX K? Právě o takovou myšlenku se podělili pánové z firmy Yasiddesign.
Právě z jejich dílny vyšlo hypersportovní FXX K s karoserií Shooting Brake. Prakticky se tak jedná o závodní auto, které spojuje praktičnost se šílenou dynamikou. Ferrari by přitom nic takového určitě nevyrábělo, jenže touhy některých zákazníků s tučnými bankovními konty jsou neukojitelné.
I tak se ale zřejmě nenajde nikdo, kdo by něco takového jen zkusil vyrobit. Počítačová animace tak vlastně zůstane první a vlastně i poslední ukázkou toho, co vše lze vytvořit. Navíc, k povaze okruhového FXX K by kombíková karoserie možná šla, ale v reálu se jedná o naprostý úlet.
Celkem nedávno se navíc na internetu objevil McLaren P1 GTR Shooting Brake a jak to tak vypadá, časem se dočkáme také počítačově navrženého Porsche 918 s tou samou karoserií. A co vy říkáte na kombíkové hypersporty? Líbí se vám, nebo je považujete za projev čistého bláznovství?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.