U britské automobilky Aston Martin se rozhodli spojit síly s firmou Red Bull a vytvořili unikátní edici modelů V8 a V12 Vantage.
Kromě extra designů a doplňků výbavy se všechny kousky chlubí podpisy jezdců Formule 1. O individulizaci vzhledu a výbavy obou modelů se postarala divize Q. Důležitým faktem je, že Red Bull edice u modelů V8 a V12 Vantage odkazují na barvy stáje Red Bull Racing F1.
Mezi další prvky edice Red Bull patří některé doplňky z uhlíkových vláken. Ty najdeme v kabině a krom toho je interiér vyzdoben čalouněním z Alcantary. Opěrky hlavy disponují všitým logem Red Bull Racing a ti nejnáročnější majitelé mají k dispozici jeden další prvek výbavy.
V případě touhy si mohou nechat podepsat palubní desku od jednoho z jezdců týmu Formule 1. Na výběr mají mezi Danielem Ricciardem nebo Maxem Verstappenem. K celé speciální edici se vyjádřil samotný výkonný ředitel značky, Andy Palmer: „Motorsport bude vždy součástí DNA společnosti Aston Martin".
Navíc se brzy odstartuje nová sezona závodů Formule 1, takže díky novým Astonům bude pár jedinců o něco blíže dění. První kusy navíc dorazí ke svým zákazníkům ve druhém čtvrtletí letošního roku. A jaká je cena? Zákazníci musí v případě zájmu kontaktovat jejich nejbližší obchodní zastoupení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.