Ačkoliv je Seat vlastně lehce levnější alternativou k sesterským vozidlům Volkswagenu, i tak má v nabídce hned několik hodně dobrých modelů. Posledním by se mohlo stát sportovní kupé Salsa.
Dost by tomu pomohlo časté sdílení podvozkových plaftorem, na kterých se dá vlastně postavit stejné a přitom naprosto odlišné auto. S nápadem proto přišel slavný designér X-Tomi Design a po vzoru nové Audi A5 vytvořil sesterské dvojče s logem Seatu na masce chladiče.
Když si vezmeme v potaz, že by se Seat Salsa vlastně prodával o mnoho levněji než Audi A5, nebyl by to potenciál vozu, který by zabránil jeho skutečné produkci. Audi by rázem ztratilo část zájemců, kteří hledají ostré sportovní luxusní kupé. Díky nižší ceně by ho navíc Seat uměl nabídnout mnohem širší škále zákazníků.
Pokud si náhodou přejete, aby se Seat Salsa vyráběl, pak můžete jen doufat. Vedení značky sice zatím nic takového neplánuje, jenže nikdy neříkej nikdy. Záleží hlavně na tom, jak moc by jej trh přijal a zda by se vůbec zaplatil vývoj vozu. I tak se ale můžeme již dnes dívat na první sportovní kupé s logem Seatu, jemuž to náramně sluší.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?