Nová auta ztratí brzy zhruba polovinu své ceny. Kdy je nejlepší je koupit?

ar1, 10. února 2017, 21:47 Google+

Prakticky všechny typy vozů ztratí za první dva roky okolo 50 procent ze své tržní ceny, například Volkswagen Passat ztrácí celkem 50 procent své ceny, Ford Focus 51 procent své ceny a Škoda Fabia 47 procent ceny. Vyplývá ze statistik autobazarů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Passat Variant GTE

Volkswagen Passat Variant GTE | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

"Ne každý si uvědomuje, že jeden rok starý automobil vypadá jako nový, ale cenově je o 25 až 30 procent výhodnější a automaticky má další rok plnou záruku od výrobce," říká jeden ze zástupců autobazarů.

Model, který se vám líbí a chcete ho koupit za poloviční cenu, je potřeba si počkat nejlépe dva roky. 

Dříve byla s koupí ojetého automobilu spojená určitá rizika, nicméně velké a zavedené autobazary už mají nastaveny takové parametry při výkupu vozidel, že riziko je v současné době naprosto minimální.

Autobazary dnes využívají služeb informačního systému Autotracer od společnosti Cebia, který dokáže s velkou mírou pravděpodobnosti odhalit přetočený tachometr i další případné manipulace s vozidlem. Samozřejmostí je i kontrola roku výroby vozidla, kontrola VIN, ale i kontrola na případné finanční závazky či odcizení.

Auta jsou při výkupu zároveň důkladně kontrolována, takže bývá opět s velkou mírou pravděpodobnosti odhalená jakákoliv nepřiznaná manipulace s kteroukoliv částí vozidla. 

Vytisknout

Diskuze: Nová auta ztratí brzy zhruba polovinu své ceny. Kdy je nejlepší je koupit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda Citigo RS vypadá na renderu parádně, do výroby ale nezamíří.

Sen všech začínajících řidičů? Jednoznačně Citigo RS

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud