Už jste si asi všimli, že některé počítačem stvořené návrhy grafických designérů by jistě stály za sériovou výrobu. Co ale říkáte na tenhle Ford Mustang GT s karoserií sedan?
Tenhle americký kultovní vůz, jenž je dlouhé desetiletí sportovní legendou, najednou disponuje dvěma páry dveří. Otázkou je, co na to skalní příznivci značky. Nedávný facelift se pak postaral o rozruch, jelikož příď Mustangu nyní vypadá dosti kontroverzně.
Nový Mustang se představil světu. Co říkáte na jeho podivnou příď?
Kromě toho se dostalo i na technická vylepšení. Co myslíte, hodil by se pro Mustang GT sedan benzinový 5,0litrový osmiválec? Ten nově dostal ve výfukovém systému aktivní klapku, která umožňuje snadné modifikování jeho zvuku. Tak či tak, návrh má na svědomí grafik se jménem X-Tomi Design a musíme uznat, že nevypadá úplně zle.
Někdo by si jej mohl splést s konkurečním Dodgem Charger, jenže chyba lávky. Tohle je vážně nový Mustang. Jenže historie sportovní legendy je neúprosná a Ford o verzi sedan nechce moc slyšet. Upřímně, ani se mu moc nedivíme, tohle by byla trošku zvrácenost. Nebo ne?
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?