Automobilky se s každým novým rokem snaží vylepšovat své modely stále novými technologiemi. Na jednu z nich naposled doplatil majitel Tesly.
Konkrétně jde o Američana Ryana Negriho vlastnícího Teslu Model S. Ten se dostal do hodně tíživé situace, když si chtěl vyrazit na nedaleký výlet do pouště. Díky ztrátě mobilního signálu se však z výletu stalo peklo, které zachránila až jeho manželka a kamarád.
V podstatě jde o to, že Ryan chtěl využít chytrou funkci Tesly v podobě zanechání klíče od vozu doma. Auto se dá totiž nastartovat i skrze mobilní aplikaci v chytrém telefonu. Díky ní lze Teslu odemknout, uvést do chodu anebo kontrolovat na dálku.
Problémem je, že aplikace využívá ke komunikaci s vozem výhradně internetové připojení. To se ovšem Ryanovi v poušti ztratilo a po vypnutí auta mu došlo, že ho již znovu nenastartuje. A jak tohle nakonec dopadlo? Ryanova manželka dostala nápad s mobilem ujít tři kilometry na nedaleký vysoký kopec.
Tím nahodila zpátky spojení mobilu a auta s klíčem doma. Vzápětí zavolala známému, který pak následně přivezl na dotyčné místo uvíznutí standardní klíč od vozu. Ryan se navíc nechal slyšet, že už nikdy nepojede s Teslou bez klíče v kapse. Upřímně se mu ani nedivíme...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?