Někteří z vás díky našemu nedávnému článku vědí, že BMW nakonec porušilo ostře limitovanou výrobu modelu M4 GTS a nakonec vyprodukovalo 803 kusů této drsné speciality. Na svět se však nově dostala první fotka zničeného kusu. Co se stalo?
Nízká výrobní série dělá z modelu M4 GTS jedno z nejvzácnějších moderních BMW historie a vypadá to, že jeho majitelé by ho měly pečlivě udržovat. Jenže nové dva snímky zveřejněné na Instagramu jednoho z uživatelů prozrazují lehký opak. Vidíme zde totiž celkem zničený exemplář, přičemž prvotní dohady o nehodě nejsou správné.
Na fotkách vidíme vůz pokrytý blátem a s rozbitým zadním oknem. To by mohlo vypadat na běžnou nehodu, kdy se auto dostalo na střechu, jenže ta je v naprostém pořádku, stejně jako boční a čelní okno. Podle informací jednoho uživatele BMW Blogu, ale jde o vůz zasažený povodněmi.
V takovém případě je většinou auto považováno za "odepsané", protože povodně napáchají neskutečné škody. Bohužel se ale neví, kde přesně bylo tohle BMW utopeno a také to, zda se jeho majitel nepokusí o opravu. Ta totiž bude značně nákladná, jenže u limitované edice M4 GTS to za to určitě bude stát.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.