Letošní nový přírůstek do modelové řady Alfy Romeo se vcelku povedl. Vůz se jménem Giulia dokáže ostře šlapat na paty zavedené konkurenci a s jejím vrcholným provedením se nyní pojí zajímavá novinka.
Verze Quadrifoglio se snaží sebrat zákazníky klientům značek BMW nebo Mercedes-Benz a zřejmě proto se Alfa Romeo rozhodla, že vůz začne prodávat také v USA. Právě severoamerické zastoupení značky pak k příležitosti uvedení prodeje započalo spolupráci se švýcarskou firmou Chronoswiss.
Výsledkem jsou luxusně vypadající hodinky, které jsou výrobně omezeny a dostane je jen stovka nových majitelů edice Quadrifoglio. Zajímavostí je jejich název Regulator Alfa Romeo Quadrifoglio Edition, přičemž zájemce o hodinářský průmysl budou jistě zajímat jejich parametry. Podle firmy mají pouzdro o průměru 40 milimetrů vyrobené z nerezové oceli a číselník dostal dekoraci pravým karbonem.
Kožený řemínek dostal červený odstín, což je vlastně barva karoserie, s níž uvádí výrobce vrcholný model Giulia na trh Severní Ameriky. Případné divočejší majitele může potěšit voděodolnost do hloubky 30 metrů. Posledním prvkem je cena, která na americkém trhu startuje na 3 990 dolarech. Za částku lehce překračující sto tisíc korun pak dostane stovka majitelů doplněk, o kterém si zbylí Alfisté mohou nechat leda zdát.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.