Letošní nový přírůstek do modelové řady Alfy Romeo se vcelku povedl. Vůz se jménem Giulia dokáže ostře šlapat na paty zavedené konkurenci a s jejím vrcholným provedením se nyní pojí zajímavá novinka.
Verze Quadrifoglio se snaží sebrat zákazníky klientům značek BMW nebo Mercedes-Benz a zřejmě proto se Alfa Romeo rozhodla, že vůz začne prodávat také v USA. Právě severoamerické zastoupení značky pak k příležitosti uvedení prodeje započalo spolupráci se švýcarskou firmou Chronoswiss.
Výsledkem jsou luxusně vypadající hodinky, které jsou výrobně omezeny a dostane je jen stovka nových majitelů edice Quadrifoglio. Zajímavostí je jejich název Regulator Alfa Romeo Quadrifoglio Edition, přičemž zájemce o hodinářský průmysl budou jistě zajímat jejich parametry. Podle firmy mají pouzdro o průměru 40 milimetrů vyrobené z nerezové oceli a číselník dostal dekoraci pravým karbonem.
Kožený řemínek dostal červený odstín, což je vlastně barva karoserie, s níž uvádí výrobce vrcholný model Giulia na trh Severní Ameriky. Případné divočejší majitele může potěšit voděodolnost do hloubky 30 metrů. Posledním prvkem je cena, která na americkém trhu startuje na 3 990 dolarech. Za částku lehce překračující sto tisíc korun pak dostane stovka majitelů doplněk, o kterém si zbylí Alfisté mohou nechat leda zdát.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?