Máme pro vás malou hádanku. Uhodnete, co je na tomhle otevřeném Porsche 911 jinak? Všímavější z vás to jistě poznali hned, ti druzí si budou muset fotografie prohlížet s lupou.
Ano, uhodli jste správně. Kabina bílé 911ky totiž nabízí tři sedadla! To řidičovo je přitom umístěno přesně uprostřed, což jsme mohli vidět například u supersportovní legendy z 90.let. Tou byl zběsilý McLaren F1, jenž byl prvním sériově vyráběným vozem na světě s maximálkou blížící se hranici 400 km/h.
Auto na snímku se ovšem nejmenuje Porsche 911, ale vlastně Centro 911- Její přestavbu má na svědomí Trinity Motorsports Lima. Ta sídlí v americkém státě Ohio a její vskutku nevšední přestavba se teď dočkala velké mediální pozornosti. Příběh vozu přitom začíná už v roce 2012.
O to víc přestavba zarazí při uvědomění, že auto má automatickou převodovku PDK. Mnozí z vás se jistě ptají, jak byl vyřešen problém se středovým tunelem, kde vlastně automat skrývá své součásti napojené na motor. Odpověď je jednoduchá. Vše potřebné bylo vychýleno ze své původní pozice a napojeno tak, aby vše fungovalo, jako v běžné 911.
Další a trošku podstatnější otázkou je, jak se tady vlastně poutá řidič. Ani jedním bezpečnostním pásem to totiž dost dobře nejde a pás integrovaný v sedadle Porsche 911 Cabriolet z roku 2012 nemá. Na tuhle otázku ovšem firma neodpověděla, ovšem podle jednoho snímku kabiny lze předpokládat, že levý pás byl do jisté míry upraven tak, aby se s ním mohl řidič spolehlivě a bezpečně ukotvit v sedadle.
A proč vlastně o tom všem píšeme? Kromě toho, že třísedadlové Porsche se nevidí každý den, jde i o to, že tenhle skvost je vlastně na prodej. I vy tak máte šanci vlastnit kus něčeho, co na silnici jen tak nepotkáte. Na prodej je ve státě Georgia v Americe, a to za 53 491 dolarů
zdroj:http://www.autoevolution.com/news/porsche-911-cabriolet-tries-to-pass-as-mclaren-f1-three-seater-now-for-sale-113309.html
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.