Máme pro vás malou hádanku. Uhodnete, co je na tomhle otevřeném Porsche 911 jinak? Všímavější z vás to jistě poznali hned, ti druzí si budou muset fotografie prohlížet s lupou.
Ano, uhodli jste správně. Kabina bílé 911ky totiž nabízí tři sedadla! To řidičovo je přitom umístěno přesně uprostřed, což jsme mohli vidět například u supersportovní legendy z 90.let. Tou byl zběsilý McLaren F1, jenž byl prvním sériově vyráběným vozem na světě s maximálkou blížící se hranici 400 km/h.
Auto na snímku se ovšem nejmenuje Porsche 911, ale vlastně Centro 911- Její přestavbu má na svědomí Trinity Motorsports Lima. Ta sídlí v americkém státě Ohio a její vskutku nevšední přestavba se teď dočkala velké mediální pozornosti. Příběh vozu přitom začíná už v roce 2012.
O to víc přestavba zarazí při uvědomění, že auto má automatickou převodovku PDK. Mnozí z vás se jistě ptají, jak byl vyřešen problém se středovým tunelem, kde vlastně automat skrývá své součásti napojené na motor. Odpověď je jednoduchá. Vše potřebné bylo vychýleno ze své původní pozice a napojeno tak, aby vše fungovalo, jako v běžné 911.
Další a trošku podstatnější otázkou je, jak se tady vlastně poutá řidič. Ani jedním bezpečnostním pásem to totiž dost dobře nejde a pás integrovaný v sedadle Porsche 911 Cabriolet z roku 2012 nemá. Na tuhle otázku ovšem firma neodpověděla, ovšem podle jednoho snímku kabiny lze předpokládat, že levý pás byl do jisté míry upraven tak, aby se s ním mohl řidič spolehlivě a bezpečně ukotvit v sedadle.
A proč vlastně o tom všem píšeme? Kromě toho, že třísedadlové Porsche se nevidí každý den, jde i o to, že tenhle skvost je vlastně na prodej. I vy tak máte šanci vlastnit kus něčeho, co na silnici jen tak nepotkáte. Na prodej je ve státě Georgia v Americe, a to za 53 491 dolarů
zdroj:http://www.autoevolution.com/news/porsche-911-cabriolet-tries-to-pass-as-mclaren-f1-three-seater-now-for-sale-113309.html
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?