Máme pro vás malou hádanku. Uhodnete, co je na tomhle otevřeném Porsche 911 jinak? Všímavější z vás to jistě poznali hned, ti druzí si budou muset fotografie prohlížet s lupou.
Ano, uhodli jste správně. Kabina bílé 911ky totiž nabízí tři sedadla! To řidičovo je přitom umístěno přesně uprostřed, což jsme mohli vidět například u supersportovní legendy z 90.let. Tou byl zběsilý McLaren F1, jenž byl prvním sériově vyráběným vozem na světě s maximálkou blížící se hranici 400 km/h.
Auto na snímku se ovšem nejmenuje Porsche 911, ale vlastně Centro 911- Její přestavbu má na svědomí Trinity Motorsports Lima. Ta sídlí v americkém státě Ohio a její vskutku nevšední přestavba se teď dočkala velké mediální pozornosti. Příběh vozu přitom začíná už v roce 2012.
O to víc přestavba zarazí při uvědomění, že auto má automatickou převodovku PDK. Mnozí z vás se jistě ptají, jak byl vyřešen problém se středovým tunelem, kde vlastně automat skrývá své součásti napojené na motor. Odpověď je jednoduchá. Vše potřebné bylo vychýleno ze své původní pozice a napojeno tak, aby vše fungovalo, jako v běžné 911.
Další a trošku podstatnější otázkou je, jak se tady vlastně poutá řidič. Ani jedním bezpečnostním pásem to totiž dost dobře nejde a pás integrovaný v sedadle Porsche 911 Cabriolet z roku 2012 nemá. Na tuhle otázku ovšem firma neodpověděla, ovšem podle jednoho snímku kabiny lze předpokládat, že levý pás byl do jisté míry upraven tak, aby se s ním mohl řidič spolehlivě a bezpečně ukotvit v sedadle.
A proč vlastně o tom všem píšeme? Kromě toho, že třísedadlové Porsche se nevidí každý den, jde i o to, že tenhle skvost je vlastně na prodej. I vy tak máte šanci vlastnit kus něčeho, co na silnici jen tak nepotkáte. Na prodej je ve státě Georgia v Americe, a to za 53 491 dolarů
zdroj:http://www.autoevolution.com/news/porsche-911-cabriolet-tries-to-pass-as-mclaren-f1-three-seater-now-for-sale-113309.html
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?