Již za tři dny se dočkáme světové premiéry nové automobilové show z dílny slavné trojice Clarkson, May a Hammond. Společně s tím se spustila po celém světě velká reklamní kampaň, a jak se dalo čekat, je dosti zajímavá.
Nový pořad se jménem The Grand Tour bude tvrdou konkurencí pomalu klesajícího pořadu Top Gear. Ten v dobách Clarksona, Hammonda a Maye trhal rekordy ve sledovanosti, jenže s jejich odchodem a nástupem nových tváří se vše změnilo.
A jelikož se již několik týdnů zpátky nechala slavná trojice slyšet, že se máme na co těšit, pomalý celý svět se nemůže dočkat na první páteční epizodu. A jelikož by to mělo stát za to, byla spuštěna velká reklamní kampaň. Ta zatím probíhá v britském Londýně, německém Berlíně a americkém Hollywoodu.
A o co jde? Právě na těchto místech jsou umístěné různě nabourané Toyoty Prius předešlé generace. Ty mají na svých bocích uvedené nápisy The Grand Tour. A jelikož si toho všimlo nemalé procento kolemjdoucích, byla otázka času, kdy se tahle promyšlená a dosti drsná reklama na hybridní Toyotu dostane do všech světových médii.
Fanoušci bývalého Top Gearu pak jistě vědí, proč byla pro propagaci nové show použita právě hybridní Toyota. Ta totiž byla trnem v oku Jeremy Clarksonovi a pokaždé když se naskytla možnost, na její konto uváděl dosti nelichotivé poznámky.
Tak či tak, tuhle reklamní kampaň muselo vymyslet ono trio, protože je v ní obsažena jistá dávka černého humoru, klasického vtipu a naprosté originality.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?