V poslední době se rozmáhají rúzné úpravy vozidel a jejich karoserií. Ty se uskutečňují povětšinou speciálními laky nebo foliemi. Co když ale přibude třetí varianta?
Příkladem je pro někoho neznámý zpěvák Austin Mahone, jenž si letos koupil nové BMW i8. Jeho karoserie však byla speciálně upravena a to formou, kterou by čekal asi málokdo. Na přání si jí totiž nechal potáhnout jemnou pravou rzí, což by napadlo jen málokoho.
Přijde vám to jako nesmysl? Bohužel tomu tak není, vůz byl odzdoben i pořádnými zrezavělými koly a zlatými dekory. Ve výsledku to ale vypadá celkem zajímavě a vkusně, co říkáte? Nám se tahle podivná úprava celkem líbí, ačkoliv by nás nikdy nenapadlo, že rez bude tak populární. O to víc pak pobaví fakt, karoserie vozu je vyrobena z hliníku, karbonu a plastu.
Jen pro připomenutí, pod kapotou vozu se ukrývá 1.5litrový benzinový tříválec, který je podpořen elektromotorem. Kombinovaný výkon činí 367 koní a točivý moment 570 Nm. Díky přijatelné váze se pak tento stroj rozjede z nuly na stovku za 4,2 sekundy, přičemž ručička rychloměru se zastaví až u 250 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.