Kdo je zvyklý na šílená dopravní videa z Ruska, asi ho tenhle případ nepřekvapí. Jedná se o případ, který je doslova příkladnou ukázkou rčení "měl víc štěstí než rozumu".
Nedávno pořízené video zachycuje jízdu u nás v České republice, na kterém vidíme první generaci Škody Fabia, několik dalších aut a v neposlední řadě i červené Volkswagen Fox. Právě řidič Foxe a Fabie se ale nejspíše podruhé narodili ve chvíli, kdy se řidič Volskwagenu rozhodl udělat šílený manévr.
Červený Volkswagen Fox se totiž k malé Fabii doslova přítili vysokou rychlostí a jeho řidič absolutně ani nezkoušel šlapat na brzdy. Místo toho se na milimetry přesně nacpal před škodovku, a to zrovna v místě, kde je pruh pro odbočení. V něm se už řadilo další auto, jehož řidič chtěl odbočit. A jak takový průjezd magora za volantem vypadá? To vám ukáže níže přiložené video.
Takové chování nedokážeme pochopit, a to ani ve chvíli, kdy by řidič Foxe vezl kohokoliv v jakémkoliv stavu zdravotního nebezpečí. Zkrátka a jednoduše, tento předjížděcí (nebo snad úhybný) manévr byl opravdu dílem náhody a je velké štěstí, že z toho nebyla hromadná nehoda. Ta by díky rychlosti Volkswagenu nedopadla moc dobře.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?