Už vás někdy napadlo, koupit si Jaguar F-Type, ale narážíte na jeho vyšší cenu? Pokud máte doma staršího Jaguara XK tak vám řekneme takový malý fígl, jak si nový F-Type pořídit.
Popravdě řečeno, Jaguar XK je kupé s konfigurací sedadel 2 + 2, zatímco F-Type je výhradně dvoumístný sportovní vůz. I co do velikosti, tyhle dva modely se od sebe dost liší, což ale někomu vůbec nevadí. Větší XK pak čerpá inspiraci z modelu XJS, zatímco F-Type odkazuje tak trochu na kultovní E-Type.
Ať je tomu jakkoli, vůz druhé generace modelu XK (s kódovým označením X150, postavený v letech 2006 a 2014) může s troškou snahy vypadat jako nejnovější F-Type. O vše se postará firma Cue Grantley design , která sídlí ve Velké Británii. Za přestavbu chce deset tisíc liber a výsledek? Ten uvidíte na videu.
Konverze z XK na F-Type zahrnuje všechny možné úpravy karoserie, barvy karoserie a dokonce lze vyměnit i pár dílů v kabině. Grantley design trvá na tom, že vše je do detailu zpracované, alespoň tedy zepředu. Auto pak může nést lak karoserie "Ferrari Corsa Red, Jaguar British Race Green nebo Aston Martin Mercury Grey".
Společnost dále uvádí, že vkládání nových dílů "zahrnuje velkou operaci" na přední části vozu, což je důvod, proč jedna přestavba od firmy Grantley Design trvá něco kolem dvou měsíců. Ve výsledku však dostane každý zájemce svůj o něco větší Jaguar F-Type.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.