Jízda mezi dvěma kamiony na dálnici není příjemná asi žádnému z řidičů, který v tu chvíli sedí v osobním voze. Nedávno se však stal případ nehody, kde byl účasten právě osobák a dva kamiony. Co myslíte, přežil to řidič?
Nejhorší možnou situací je, když stojíte v koloně a před vámi je kamion, přičemž za vámi se řítí další nákladí vůz. V tu chvíli není daleko k panice a pomůže snad jen úprk z auta. Jenže tenhle řidič to nestihl a tak se z jeho auta stala zmáčklá konzerva, jejíž součástí se stal i on sám.
Přesně tohle se stalo před třemi dny na nizozemské dálnici A12 mezi městy Gouda a Haag. A nyní příchází okamžik pravdy. Poznáte, o jaké auto se jedná? Nápovědou může být to, že je to aktuální žhavá novinka na trhu a rozhodně to není vůz z kategorie super mini. A ne, není to Smart ForTwo, ani ForFour.
Pokud jste poznali nový Renault Kadjar, gratulujeme! Ano, je to vážně tak, vůz na snímku je pětihvězdičkami v nárazových testech ověnčený velký Renault, který je sourozencem Nissanu X-Trail. Další otázkou by mohlo být to, zda řidiči tento velký a moderní vůz mohl pomoct na tolik, aby tohle měl šanci přežít.
I na tuhle otázku ale existuje drsná odpověď. Po nárazu a slisování Kadjaru mezi dva kamiony se totiž řidič z auta vysoukal sám a nebyl nijak zraněn. Tahle nehoda je ale spíše souhrou pozitivních okolností. Ve voze nikdo další neseděl, prostor pro řidiče byl postižen nejméně z celého vozu a nikdo nechce domýšlet, jak by to dopadlo, kdyby v Kadjaru seděla čtyřčlenná rodina...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.