Bývalý šéf německé prémiové značky říká, že Tesla má před ní náskok 7 let

ar5, 15. října 2016, 20:30 Google+

Peter Hochholdinger pracoval 22 let u automobilky Audi jako hlavní šéfvedoucí výroby a tak bylo obřím překvapením, když se najednou rozhodl pro změnu zaměstnání. A právě tento člověk přišel se zajímavým tvrzením.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tesla Model 3

Tesla Model 3 | foto: Tesla Motors

Sdílejte článek

Nově totiž pracuje u automobilky Tesla a není to tak dávno, co prohlásil poměrně silná slova na konto Audi. „Auta, která nyní u Tesly vyrábíme, jsou přibližně o sedm let před konkurencí, mezi kterou patří třeba i Audi". Právě touto větou Hochholdinger odstartoval spekulace, do jaké míry je tohle tvrzení pravdivé

Dále totiž poukázal na stávající fakt, kterým je to, že Tesla je jediná, která se soustředí čistě na elektromobily. Ostatní výrobci aut se spalovacími motory se pak stále nezabývají pouze vývojem aut na elektrický pohon, což je špatně. Navíc, ani trošku přesněji nespeficikoval, v čem všem je vlastně Tesla tak v popředí, to totiž zůstává tak trošku logicky zahaleno tajemstvím.

Šéf výroby u Tesly pak hodlá uvést v platnost nová pravidla v logistice značky. „Pokud vím naprosto přesně, kde se se nachází náklaďák, když přijíždí do továrny, potom vím naprosto přesně, na kterém překladišti bude za 30 nebo 40 minut,“ začíná s vysvětlováním nové strategie, která má kořeny v jeho působení u Audi, řekl dále Hochholdinger.

Vytisknout

Diskuze: Bývalý šéf německé prémiové značky říká, že Tesla má před ní náskok 7 let

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Hondu Civic desáté generace jsme poprvé vyzkoušeli na pařížském autosalonu.

PRVNÍ DOJMY: Desátý Civic je zdatným rivalem pro Golf, lepší ale bude jen pro…

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud