Počasí na Severní smyčce Nürburgringu je doslova nevyzpytatelné, o čemž se mohlo přesvědčit již nespočet řidičů. Tenhle však přivezl na slavný okruh nové Audi R8 V10 Plus a málem odjel domu na odtahovce.
Především řidiči vozů značky Audi mají bůhví proč vsugerováno, že díky systému pohonu všech kol Quattro pro ně neplatí fyzika a hranice jízdních vlastností. To samé si zřejmě myslel řidič následujícího bílého Audi R8 V10, který se dostal do problémů na jednom vjezdu do zatáčky na Nordschleife.
Podle videa to řidič přehnal s ubráním plynu na velice mokré vozovce a aby toho nebylo málo, při nastávajícím smyku ještě šlápl na brzdy. Dá se očekávat, že vůz měl stále aktivovaný systém jízdní stability ESP, protože pokud by tomu tak nebylo, video by končilo zcela jiným koncem, jenž by nevypadal moc hezky.
A jak to vypadá, když řidič silného supersportu ztratí kontrolu nad vozem na trati plné vody? No pro někoho to může být adrenalinová podívaná, ovšem v kůži řidiče bychom asi být nechtěli. Vypovídá o tom zmatečné chování řidiče, který nejspíše díky momentu děsivého překvapení šlápl na brzdy v tu nejhorší možnou dobu a celou situaci pak zachraňoval systém ESP.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?