Počasí na Severní smyčce Nürburgringu je doslova nevyzpytatelné, o čemž se mohlo přesvědčit již nespočet řidičů. Tenhle však přivezl na slavný okruh nové Audi R8 V10 Plus a málem odjel domu na odtahovce.
Především řidiči vozů značky Audi mají bůhví proč vsugerováno, že díky systému pohonu všech kol Quattro pro ně neplatí fyzika a hranice jízdních vlastností. To samé si zřejmě myslel řidič následujícího bílého Audi R8 V10, který se dostal do problémů na jednom vjezdu do zatáčky na Nordschleife.
Podle videa to řidič přehnal s ubráním plynu na velice mokré vozovce a aby toho nebylo málo, při nastávajícím smyku ještě šlápl na brzdy. Dá se očekávat, že vůz měl stále aktivovaný systém jízdní stability ESP, protože pokud by tomu tak nebylo, video by končilo zcela jiným koncem, jenž by nevypadal moc hezky.
A jak to vypadá, když řidič silného supersportu ztratí kontrolu nad vozem na trati plné vody? No pro někoho to může být adrenalinová podívaná, ovšem v kůži řidiče bychom asi být nechtěli. Vypovídá o tom zmatečné chování řidiče, který nejspíše díky momentu děsivého překvapení šlápl na brzdy v tu nejhorší možnou dobu a celou situaci pak zachraňoval systém ESP.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.