Styl a image jsou pro mnohé z nás jedny z nejdůležitějších atributů našeho života. Pro někoho může být ale jeho životní postoj důležitý i po smrti. Právě pro ty připravila společnost RemetzCar speciální pohřební vůz.
Nizozemská společnost RemetzCar patří mezi ty, které na jakékoli automobilové výstavě dokáže přilákat pozornost. Specializuje se totiž na přestavbu luxusních limuzín na ještě luxusnější a exkluzivnější. Tyto přestavby se většinou týkají prodlužování automobilů, kompletní změnu interiéru, nebo přidání dalšího páru dveří. Posledním dílem RemetzCar je ale něco docela jiného.
Tím je přestavba luxusního elektromobilu Tesla Model 70S na pohřební vůz. Ačkoli se to zdá spíše jako podařený vtip, opak je pravdou. RemetzCar skutečně Model S kompletně přestavila na pohřební vůz s prosklenou zadní částí. V oficiální tiskové zprávě se holandská společnost odvolává na výhody tohoto vozu jako nízké emise nebo nulová hlučnost, díky čemu nebude nic rušit smuteční chvíle při posledním rozloučení se zesnulým. RemetzCar také upozorňuje na to, že při přestavbě vozu designeři pamatovali na zachování sportovního ducha Tesly. Ano, sportovně vyhlížející pohřební vůz, to skutečně dává smysl.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.