9 věcí, které víme o netrpělivě očekávaném pořadu Clarksona, Maye a Hammonda

ar6, 20. září 2016, 03:15 Google+

S tím, jak moc se nepovedla 23. řada Top Gearu, je o to víc očekáván první díl pořadu The Grand Tour. Pokud se v této problematice příliš neorientujete, pak vězte, že Clarkson, May a Hammond neprodloužili s BBC končící smlouvy a dohodli se s Amazonem. Britům pak nezbylo nic jiného než angažovat nové moderátory v čele s Chrisem Evansem. A dopadlo to katastrofálně

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Devět věcí,které musíte vědět o pořadu The Grand Tour.

Devět věcí,které musíte vědět o pořadu The Grand Tour. | foto: Facebook (The Grand Tour)

Sdílejte článek

23. série Top Gearu by v obecné rovině asi nebyla zas tak hrozná, nebýt srovnání s předchozími epizodami, v nichž zářili Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond. Ti se po sporu s vedením BBC rozhodli neprodloužit své smlouvy, což se nakonec ukázalo jako vynikající tah. O tom nicméně až později. Ústřední trojka tak přešla pod Amazon a jeho streamovací službu Prime, zatímco Top Gear musel najít nové moderátory. Hlavní role se zhostil Chris Evans, kterému ale nesedlo ani moderování, ani stylizování se do role nového Clarksona. Hned po konci sezony tak Evans oznámil odchod. O mnoho pozitivněji vypadal překvapivě Matt LeBlanc, známý jako Joey ze seriálu Přátelé. Ani on, ani Eddie Jordan nebo Chris Harris však nedokázali naplno uspokojit diváky. Ti tak už v průběhu série začali toužebně vzhlížet k pořadu The Grand Tour. Ano, ten připravují původní moderátoři. Minulý týden bylo oznámeno, že se prvního dílu dočkáme 18. listopadu tohoto roku. Server Shiftinglanes pak při této příležitosti dal dohromady devět věcí, které zatím o novince víme.

1. Klasický formát

První díl The Grand Tour se objeví 18. listopadu. Nutno dodat, že se jedná o pátek, což je pro původní pořady Amazonu typické datum. Andy Wilman, bývalý producent Top Gearu, který rovněž přešel na internet, pak uvedl, že všechny epizody nebudou vypuštěny hned, jako tomu někdy u online sérií bývá. Místo toho se dočkáme dvanácti epizod v klasickém týdenním formátu. Poslední díl první série se tak objeví 3. února příštího roku.

2. Ještě více urážek a prodloužená stopáž?

Je všeobecně známo, že s podepsáním nového kontraktu získalo trio mnohem větší svobodu než dříve. A to prakticky ve všem. Očekávat tak můžeme mnohem jadrnější jazyk než na BBC. Už tehdy byly přitom některé výroky hodně na hraně a někdy možná i za ní. Krotit moderátory bude mít za úkol společnost W. Chump & Sons, jež má být mnohem mírnější než cenzoři BBC. Údajně se také můžeme těšit na delší stopáž jednotlivých epizod. Ta první má mít 70 minut, další v pořadí budou asi o 10 minut kratší.

3. Žádný Stig ani Hvězda v autě za rozumnou cenu

Ačkoliv spolu s Clarksonem, Hammondem i Mayem odešel k Amazonu třeba také producent Andy Willman, tajemného jezdce v bílé kombinéze a ani rubriku Hvězda v autě za rozumnou cenu v The Grand Tour neuvidíme. Oboje je totiž v právním vlastnictví BBC, Wilman tak potvrdil, že se těchto prvků nedočkáme.

4. Hollywoodské hvězdy

Na druhou stranu se pořád počítá s účastí světových hvězd. Podle bulvárního deníku The Sun se totiž v některé z dvanácti epizod objeví Matt Damon a Charlize Theronová. Jestli půjde o obdobu rubriky v Top Gearu nebo se The Grand Tour vydá úplně jinou cestou zatím nevíme. Vypadá to ale, že o vtipné momenty známých tváří jen tak nepřijdeme.

5. Studio

A stejně tak nepřijdeme ani o studio s diváky, ačkoliv se oproti BBC opět změní formát. Pevnou stavbu totiž nahradí přenosný stan, studio tak uvidíme na různých místech po celém světě. V prvním díle by se mělo objevit v Kalifornii, jistě se dočkáme také jihoafrického Johannesburgu. Vedle toho víme, že předtočené klipy jsou z devadesáti procent hotové. Podle dříve zveřejněných snímků se tak dočkáme například srovnání „Svaté Trojice“ hypersportů nebo návštěvy Alfy 4C Spider u kulis seriálu Hra o trůny.

img-responsive

Nová podoba studia pořadu The Grand Tour. | foto: indiewire.com

6. Jeremy překonává sám sebe

Letos v červnu umístil Jeremy Clarkson na Twitter příspěvek o tom, že bude dělat svůj nejnebezpečnější kousek v životěc. Dokonce tak nebezpečný, že by ho nemusel přežít. To se naštěstí nestalo, jak potvrdil Jezza fotkou o den později, na níž je v obličeji špinavý, navíc s krvavým nosem. Přidal i popisek: „Dnešek jsem přežil.“ I proto jsme zvědaví, co si moderátor zase vymyslel.

7. Rozpočet

Top Gear měl vysoký rozpočet, Amazon ho ale hravě strčí do kapsy. Ačkoliv přesná cifra známá není, spekuluje se o 160 milionech liber (cca 5,053 miliard korun), za což se dá udělat bezpochyby dechberoucí show. Také ústřední trio si platově o dost polepšilo, částky ale opět známé nejsou. Muselo se ale jednat o hodně, protože Clarkson nedávno bez skrupulí vyhodil do vzduchu své sídlo v Cotswoldu. Na jeho místě totiž bude stát mnohem honosnější stavba.

8. DriveTribe

Pamatujete, jak jsme Vám o prázdninách představovali projekt DriveTribe? Ano, ten, o němž Hammond prohlásil, že je jako Youporn s auty. Tak i za tímto komunitním portálem stojí trio moderátorů a Andy Wilman. Nečekejte však, že DriveTribe bude webovou stránkou The Grand Tour. Oba projekty spolu oficiálně nemají nic společného.

9. Auta

Jak už jsme nastínili výše, v jedné z epizod se dočkáme porovnání Porsche 918 Spyder, LaFerrari a McLarenu P1. Uvidíme ale i Alfu Romeo 4C Spider, Aston Martiny Vulcan a DB11, Zenos E10 S, Mazdu MX-5, Fordy Focus RS a Mustang GT, Dodge Challenger nebo Rolls-Royce Dawn. Chybět však nebude ani „oblíbená“ tříkolka Reliant Robin.

Vytisknout

Diskuze: 9 věcí, které víme o netrpělivě očekávaném pořadu Clarksona, Maye a Hammonda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Dočkají se tříkolky Elio Motors úspěchu i v Evropě?

Tříkolkám ještě neodzvonilo! Lákají na nízkou cenu a rekordně nízkou spotřebu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud