Tak takovým tryskem se řítil po dráze Italského okruhu testovací pilot Loris Biocchi v posledním únorovém dni za volantem sériového supersportu ze Švédska.
Okruh Nardo Prototipo je 12,5 km dlouhý pravidelný kruh, takže testovaný vůz jel stabilně "do zatáčky" pod úhlem 30 stupňů a působila na něj poměrně velká odstředivá síla. To mělo jistý negativní vliv na dosaženou rychlost a zástupci automobilky jsou přesvědčeni že při testu na rovném úseku by dosažená rychlost přesáhla 395 km/h, na kterou je Koenigsegg konstruován.
Test maximální rychlosti se provádí pomocí čidel pravidelně rozmístěných po trati a za maximální rychlost se dosahuje nejvyšší průměr dosažený na úseku 1km.
Koenigsegg CCR byl v době testu ve zcela sériové podobě, se standardním palivem (v nádrži 68 litrů) na "sériových" pneumatikách Michelin.
Statistika sériových vozů na okruhu Nardo Prototipo
1. Koenigsegg CCR 388 km/h
2. McLaren F1 372 km/h
3. Ferrari Enzo 355 km/h
4. Porsche Carrera GT 334 km/h
4. McLaren Mercedes SLR 334 km/h
5. Lamborghini Murcielago 330 km/h
Na závěr ještě několik technických "lahůdek":
- přeplňovaný hliníkový osmiválec 4,7 l
- formulových 806 koní
- hmotnost 1180 kg
- zrychlení 0 - 100 za 3,2 s
- zpomalení 100 - 0 na 31 m (!)
- kola vpředu 19" 255/35, vzadu 20" 335/30
- točivý moment 920 Nm
- max. otáčky motoru 7.600 ot/min
- spotřeba ...... :-)