Co byste řekli na to, kdyby se vám naskytla možnost zakoupit si naprosto nové a nejeté Ferrari LaFerrari? Že je to nesmysl a další kus nemá šanci spatřit světlo světa?
S novou zprávou přichází italská média, která hovoří o tom, že Ferrari vyrobí v pořadí pětistý kus LaFerrari. Vše potvrdil šéf Ferrari Sergio Marchionne, který řekl, že oproti plánu bude vyroben pětistý kus a "o jeho vlastníkovi rozhodnou jen a pouze peníze".
To je dosti troufalý výrok, ale nesmí se brát úplně doslova. Za vším stojí osud lidí, které letos 24. srpna ve střední Itálii postihlo silné zemětřesení. Kromě několika stovek mrtvých pak přišlo o domov 2 500 obyvatel provincie Rieti. Italský premiér Matteo Renzi už navíc přislíbil pomoc v podobě 235 milionů eur a právě jako další finančí pomoc se rýsuje dražba dalšího vyrobeného LaFerrari.
Dnes je ještě brzo hovořit o tom, kdy se vůz vyrobí, natož pak, kdy proběhne jeho dražba. Očekává se však, že výsledná suma překročí ze strany zájemců jeden milion euro (v přepočtu 27 milionů korun). Pod kapotou uzavřené verze se pak bude opět nacházet hybridní ústrojí skládající se z atmosférického dvanáctiválce a elektromotoru.
Zadní náprava tak bude muset zvládat nápor 963 koní. Zrychlení z nuly na stovku se uskuteční pod tři sekundy a nový bohatý zájemce dostane šanci vychutnat si maximální nejvyšší rychlost 350 km/h.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?