Co byste řekli na to, kdyby se vám naskytla možnost zakoupit si naprosto nové a nejeté Ferrari LaFerrari? Že je to nesmysl a další kus nemá šanci spatřit světlo světa?
S novou zprávou přichází italská média, která hovoří o tom, že Ferrari vyrobí v pořadí pětistý kus LaFerrari. Vše potvrdil šéf Ferrari Sergio Marchionne, který řekl, že oproti plánu bude vyroben pětistý kus a "o jeho vlastníkovi rozhodnou jen a pouze peníze".
To je dosti troufalý výrok, ale nesmí se brát úplně doslova. Za vším stojí osud lidí, které letos 24. srpna ve střední Itálii postihlo silné zemětřesení. Kromě několika stovek mrtvých pak přišlo o domov 2 500 obyvatel provincie Rieti. Italský premiér Matteo Renzi už navíc přislíbil pomoc v podobě 235 milionů eur a právě jako další finančí pomoc se rýsuje dražba dalšího vyrobeného LaFerrari.
Dnes je ještě brzo hovořit o tom, kdy se vůz vyrobí, natož pak, kdy proběhne jeho dražba. Očekává se však, že výsledná suma překročí ze strany zájemců jeden milion euro (v přepočtu 27 milionů korun). Pod kapotou uzavřené verze se pak bude opět nacházet hybridní ústrojí skládající se z atmosférického dvanáctiválce a elektromotoru.
Zadní náprava tak bude muset zvládat nápor 963 koní. Zrychlení z nuly na stovku se uskuteční pod tři sekundy a nový bohatý zájemce dostane šanci vychutnat si maximální nejvyšší rychlost 350 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.