Bývalý šéf BBC přiznává: "Vyhodit Clarksona byla obrovská chyba"

Trojce moderátorů Clarkson, Hammond a May
Trojce moderátorů Clarkson, Hammond a May, foto: Amazon
ar3 24. srpna 2016 20:24
Sdílej:

Situace nejznámějšího motoristického pořadu světa není v současných dnech zrovna dvakrát růžová. Po odvysílání 23. série s novým moderátorským týmem se na adresu tvůrců snesla obrovská vlna kritiky. Hlavní protagonista Chris Evans navíc oznámil svou rezignaci. BBC tak stojí opět před dalším problémem a vyvstává otázka: "Pomohlo si BBC vyhazovem Clarksona?" Na tuto i další otázky týkající se Top Gearu odpověděl bývalý šéf BBC Mark Thomson.

O Jeremym Clarksonovi se všeobecně vědělo, že pokud se dostane do stresu, nepatří rozhodně mezi nepřívětivější. To také vyvrcholilo známým incidentem, kdy Clarkson udeřil pěstí do obličeje jednoho z producentů poté, co mu po ukončení dlouhého natáčecího dne nenabídl žádné teplé jídlo. Po tomto incidentu okamžitě následoval Clarsksonův vyhazov. Vlastně se nebylo čemu divit. Jeremy a vlastně celý tým Top Gearu páchal jeden problém za druhým, které muselo vždy „vyžehlit“ vedení BBC a násilí na pracovišti byla zkrátka už poslední kapka.

Ovšem bývalý šéf BBC, Mark Thomson má docela odlišný názor. Podle něj samozřejmě není v pořádku, pokud někdo prakticky bez důvodu vybouchne a bije lidi, podle něj ale BBC neměla Clarksona ihned vyhazovat. To byla dle jeho názoru obrovská chyba. Dle jeho názoru Clarksonův talent daleko převyšuje jeho často nekontrolovatelnou povahu, a i když by to nebylo snadné, mělo si vedení BBC udržet Clarksona na své straně.

Po svém odchodu od BBC vyjednávalo slavné moderátorské trio s mnohými televizními stanicemi o svém novém angažmá. Nakonec uzavřeli smlouvu se společností Amazon, na jejíž internetové platformě Amazon Prime bude vysílán zcela nová show slavných moderátorů s názvem The Grand Tour.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.