Situace nejznámějšího motoristického pořadu světa není v současných dnech zrovna dvakrát růžová. Po odvysílání 23. série s novým moderátorským týmem se na adresu tvůrců snesla obrovská vlna kritiky. Hlavní protagonista Chris Evans navíc oznámil svou rezignaci. BBC tak stojí opět před dalším problémem a vyvstává otázka: "Pomohlo si BBC vyhazovem Clarksona?" Na tuto i další otázky týkající se Top Gearu odpověděl bývalý šéf BBC Mark Thomson.
O Jeremym Clarksonovi se všeobecně vědělo, že pokud se dostane do stresu, nepatří rozhodně mezi nepřívětivější. To také vyvrcholilo známým incidentem, kdy Clarkson udeřil pěstí do obličeje jednoho z producentů poté, co mu po ukončení dlouhého natáčecího dne nenabídl žádné teplé jídlo. Po tomto incidentu okamžitě následoval Clarsksonův vyhazov. Vlastně se nebylo čemu divit. Jeremy a vlastně celý tým Top Gearu páchal jeden problém za druhým, které muselo vždy „vyžehlit“ vedení BBC a násilí na pracovišti byla zkrátka už poslední kapka.
Ovšem bývalý šéf BBC, Mark Thomson má docela odlišný názor. Podle něj samozřejmě není v pořádku, pokud někdo prakticky bez důvodu vybouchne a bije lidi, podle něj ale BBC neměla Clarksona ihned vyhazovat. To byla dle jeho názoru obrovská chyba. Dle jeho názoru Clarksonův talent daleko převyšuje jeho často nekontrolovatelnou povahu, a i když by to nebylo snadné, mělo si vedení BBC udržet Clarksona na své straně.
Po svém odchodu od BBC vyjednávalo slavné moderátorské trio s mnohými televizními stanicemi o svém novém angažmá. Nakonec uzavřeli smlouvu se společností Amazon, na jejíž internetové platformě Amazon Prime bude vysílán zcela nová show slavných moderátorů s názvem The Grand Tour.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?