Ve Velké Británii před pár dny zakázali vysílat reklamu na novou Audi R8. Důvod vás možná zarazí, ale svědčí o tom, jak jsou Britové konzervativní.
Ve videu kromě sdělení „More Focus. More Drive.“ vidíme i lidské oko, v němž je zachycen průběh hodně dynamické sportovní jízdy. Některý divákům to může přijít zajímavé, sledovat z tohoto úhlu pohledu, co dokáže supersport s výkonem 610 koní, jenže v Británii to je tak trošku jinak.
Při následné kontrole britskou "vysílací radou" se někdo rozhodl, že se jedná o moc divokou a progresivní reklamu na vůz. A tak se stalo, že reklamu prostě zakázal. Prý naváděla diváky k ostré nebezpečné jízdě na silnicích. Co na tom, že samotné video bylo natočeno převážně na uzavřeném okruhu.
Pokud i vás zajímá, co vše "špatného" je ve videu zachyceno, pak si jej pusťte. Krátké ale dost zajímavé video můžete zhlédnout zde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.