Volkswagen POLO 2005

Radek Musil, 11. března 2005, 08:19 Google+

V letošním roce slaví automobilka Volkswagen se svým oblíbeným modelem Polo již 30.narozeniny. Současně těchto dnech přichází s jeho částečnou modernizací.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Polo

Polo | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Změny se týkají zejména vnějšího vzhledu a nabídky pohonných jednotek.
Základ mezi zážehovými motory bude nadále tvořit tříválec o objemu 1,2 l a výkonu 55 koní. Základní vznětovou jednotkou pod kapotou Pola se stane tříválec 1,4 TDI s výkonem 70 koní (51kW), který nahradí atmosfericky plněný vznětový čtyřválec 1,9 SDI. Z celkem devíti motorů v nabídce bude nejvýkonnější mezi zážehovými stokoňová čtrnáctistovka a mezi vznětovými TDI 1,9 l o výkonu 130 koní (96kW) známý z Fabie RS.

Výraznějších změn doznal i vzhled přední části vozu. Přední maska se nese ve znamení nové designové vlny VW započaté před několika dny představeným novým modelem Passat.
Výraznější prolis kapoty se táhne od A-sloupků a je zakončen mřížkou chladiče ve tvaru písmene V.
Oproti stávajícímu modelu je novinka díky zvětšené čelní partii delší o 19 mm s celkovými 3916 mm. Šířka (1650 mm) i výška (1465 mm) zůstávají nezměněny.
Výbava bude nabízena v tradičních úrovních "Trendline","Comfortline" a "Sportline". Do základní výbavy Trendline patří 4 airbagy, ABS, duální brzdový asistent, cetnrální zamykání a elektrické ovládání předních oken vpředu. Ve verzi Comfortline je navíc v základu klimatizace.
Na přání lze nové Polo dovybavit prvky výbavy dříve dostupné pouze v luxusnějších modelech značky, jako parkovací senzory nebo čidla tlaku v pneumatikách.

I přes vyšší hodnotu, kvalitu použitých materiálů a bezpečnostní výbavu zůstávají ceny nového modelu nezměněny. Prodej v Německu bude spuštěn 14.března, v ČR by se měl k prvním zájemcům dostat v průběhu dubna.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen POLO 2005

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

1007

Peugeot 1007 má 5 hvězdiček EuroNCAP!!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud