V letošním roce slaví automobilka Volkswagen se svým oblíbeným modelem Polo již 30.narozeniny. Současně těchto dnech přichází s jeho částečnou modernizací.
Výraznějších změn doznal i vzhled přední části vozu. Přední maska se nese ve znamení nové designové vlny VW započaté před několika dny představeným novým modelem Passat. Výraznější prolis kapoty se táhne od A-sloupků a je zakončen mřížkou chladiče ve tvaru písmene V. Oproti stávajícímu modelu je novinka díky zvětšené čelní partii delší o 19 mm s celkovými 3916 mm. Šířka (1650 mm) i výška (1465 mm) zůstávají nezměněny. Výbava bude nabízena v tradičních úrovních "Trendline","Comfortline" a "Sportline". Do základní výbavy Trendline patří 4 airbagy, ABS, duální brzdový asistent, cetnrální zamykání a elektrické ovládání předních oken vpředu. Ve verzi Comfortline je navíc v základu klimatizace. Na přání lze nové Polo dovybavit prvky výbavy dříve dostupné pouze v luxusnějších modelech značky, jako parkovací senzory nebo čidla tlaku v pneumatikách.
I přes vyšší hodnotu, kvalitu použitých materiálů a bezpečnostní výbavu zůstávají ceny nového modelu nezměněny. Prodej v Německu bude spuštěn 14.března, v ČR by se měl k prvním zájemcům dostat v průběhu dubna.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.