Vlastnictví Lamborghini Aventador SV není tak lehkou věcí, jak by se mohlo zdát. Vyprávět o tom může jeden z Jihoafričan.
Ten si zběsilý Aventador kupoval s vědomm toho, že se stane jediným majitelem vozu v celé Jihoafrické republice. Přesvedčil ho o tom tamní prodejce, jenž mu říkal, že do země sice míří dvě auta, ale každé bude naprosto rozdílné.
Jaké bylo jeho překvapení, když pak zjistil, že v Jihoafrické republice najednou jezdí naprosto totožné Lambo. To majitele rozzuřilo do běla a nechal svůj Aventador SV polepit větami o tom, jak tamní dealer lže. Na podporu zničení jména prodejce pak ještě založil webovou stránku.
My osobně ale jeho důvod celkem chápeme. Aventador SV není žádným masově vyráběným autem a při představě, že bychom na silnici potkali naprosto totožný identický kousek, se nám ježí chlupy na rukou. Za obří sumu peněz si totiž kupujete společně s autem i část exkluzivity. Tu však dotyčný majitel nemá.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?