Škoda Auto nabízí sportovní tuningový paket, určený pro novou Škodu Octavia ve verzi liftback.
Paket zahrnuje spoilery předního a zadního nárazníku, spoiler pátých dveří a ozdobnou koncovku výfuku. Příď upravené octavie má proti sériové verzi mohutnější nasávací otvor vzduchu v dolní části nárazníku. Na spoileru zadního nárazníku jsou umístěny speciální samolepicí odrazové fólie, tzv. kočičí oči.
Optický paket výrazně zatraktivňuje vzhled vozu a navíc je také plně funkční. Optimalizací aerodynamických vlastností došlo ke snížení součinitele odporu vzduchu cx na hodnotu 0,291 (u sériového vozu je cx =0,3). Nabídku optického tuningového paketu doplňují také nová sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin Sputnik, určená pro pneumatiky o rozměru 225/45 R17.
Bližší informace o jednotlivých dílech značkového paketu a o možnosti jeho montáže na vozy Octavia jsou k dispozici u autorizovaných dealerů Škoda, nebo na internetovém serveru http://www.skoda-auto.cz v sekci Příslušenství. Stručný přehled cen : - spoiler předního nárazníku 11 200,- Kč - spoiler zadního nárazníku 7 700,- Kč - spoiler 5.dveří 2 800,- Kč - kůží potažený volant 3 500,- Kč - sportovní koncovka výfuku 1 500,- Kč - kůží potažená hlavice řadicí páky 700,- Kč Zdroj: Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.