Doby, kdy se britský motoristický pořad Top Gear nemusel bát o svou budoucnost, jsou dávno pryč. Po nepříliš vydařené 23. sérii je Top Gear opět bez svého hlavního protagonisty. Poté, co Chris Evans ze svého mísa moderátora odstoupil, se vyrojilo množství spekulací, kdo jej nahradí. Jedna z těch nejšílenějších počítá s americkým raperem, známým pod jménem 50 Cent.
Ještě před několika lety byla představa, že by britský Top Gear mohl moderovat Američan prakticky nemyslitelná. Po minulé sérii jsme se ale přesvědčili, že Američan Matt LeBlanc se dokázal role moderátora zhostit mnohem lépe než jeho britský kolega Chris Evans, který také na nápor negativních reakcí od fanoušků potápějící se loď zvanou Top Gear opustil. Od tohoto okamžiku se spekuluje kdo se vedle LeBlanca objeví. K tomuto tématu se poměrně otevřeně vyjádřil americký rapper Curtis Jackson, známý jako 50 Cent.
„Určitě bych tu show mohl zachránit,“ prohlásil Jackson sebevědomě. Podle jeho názoru BBC nenajde vhodnějšího kandidáta na post moderátora, než je on. Toto své tvrzení opírá o množství automobilů, které mu prošly pod rukama a které patří do jeho luxusní sbírky. „Top Gear byl jedním z nejúspěšnějších pořadů světa a je hanba, co se s ním teď stalo. Od doby, kdy odešel starý tým je pořad neorganizovaný. Pokud se to rychle nevrátí do starých kolejí, nevrátí se to nikdy,“ dodal.
50 Cent možná ví, co Top Gearu schází, otázkou ovšem je, má-li BBC zájem zahájit spolupráci s rapperem, jehož minulost je spjata s nejednou kriminální činností, a který se v současnosti topí v žalobách a dluzích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.