Nový Colt představuje pro společnost Mitsubishi Motors v Evropě zásadní milník v jejím vývoji.
Místo toho stojí tváří v tvář svému hlavnímu soupeři, Peugeotu 206 S16 (136 k), nebo 115 k modelu Mini Cooper a 170 k Mini Cooper S, a okrajově i Fordu Fiesta ST 150 k nebo Seat Ibiza Fr 150 k. Navržen a konstruován na základě specifických požadavků Mitsubishi Motors Europe, je Colt CZT vybaven motorem MIVEC (= proměnné časování ventilů) Turbo DOHC 16 ventilů s mezichladičem o objemu 1,5 litru, vyvíjejícím výkon 150 k při 6 000 ot/min a 210 Nm při 3 500 ot/min.
Colt CZT zahájí svou kariéru v 1. čtvrtletí roku 2005 o několik týdnů později než jeho sourozenec Colt CZ3.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.