Jednokusová Pagani Huayra Pearl byla zničena svým majitelem ve Francii. Stalo se tak díky alkoholu v krvi dalšího řidiče.
Limitované edice různých supersportů jsou vždy něčím hodně výjimečným a bohužel není nezvyklé, že občas se tyto klenoty dočkají nepěkné havárie. Právě tohle je případ jednoho občana Velké Británie, který se teď za volant své Pagani Hyuara Pearl jen tak neposadí.
Ten si nechal vyrobit jednokusovou edici Pearl, jenže začátkem tohoto týdne jí ne svou vinou doslova rozstřelil v Paříži. Soudě podle fotek to navíc vypadá, že vůz nepůjde opravit a pokud náhodou ano, oprava spolkne pěkných pár desítek tisíc liber.
Největší poškození utrpěla levá zadní strana auta a podle dostupných zpráv do Hyuary Pearl naboural jiný vůz. Ten byl řízen člověkem s nemalým množstvím alkoholu v krvi. Podle poškození auta to navíc vypadá, že síla nárazu asi zrovna malá nebyla.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.