Nová generace Porsche Panamera se světu ukázala na začátku týdne a dnes vám můžeme přinést nejpravděpodobnější podobu její kombi verzi.
Zatím se jedná o neoficiální ilustrace verze Sport Turismo. Ta by měla přijít v příštím roce a tohle stylové kombi chce co nejvíc zaujmout veřejnost, Přitom jeho koncepční verze se odhalila již před 4 roky na autosalonu v Paříži.
U nové generace Panamery doznala největších změn záď, jenž se nyní výrazněji svažuje po vzoru Porsche 911. U kombíkové verze Sport Turismo pak lze očekávat velké navýšení objemu zavazadelníku, což se bude velkému procentu majitelů Panamery hodit.
Po stránce pohonu se čeká příchod přeplňovaného benzinového šestiválce, osmiválce a také osmiválcového turbodieselu. Stejně jako v případě klasické Panamery, i verze Sport Turismo dostane časem hybridní provedení a verzi s pohonem výhradně zadních kol.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.