Nový Top Gear je naprostý propadák!

ar5, 14. června 2016, 08:55 Google+

Nová a velmi dlouho očekávaná řada slavného pořadu Top Gear se od doby odvysílání prvního dílu neustále víc propadá do hlubin televizní sledovanosti. Jak je to vlastně možné?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nový Top Gear bude s Chrisem Evansem moderovat Matt LeBlanc.

Nový Top Gear bude s Chrisem Evansem moderovat Matt LeBlanc. | foto: BBC

Sdílejte článek

Letos v květnu byl uveden první díl 23. série a na televizi BBC začala se sledovaností, jaká byla velmi tristní. Přitom se čekal pravý opak, protože Chris Evans dostal do rukou možnost, navázat na předešlé úspěchy slavného tria Clarkson, May a Hammond.

Ještě horší pak je, že další dvě odvysílané epizody se v oblasti sledovanosti propadli ještě níž. První díl nové řady sledovalo průměrně 4,4 miliónu diváků, což může někomu přijít hodně, jenže v rámci Top Gearu se jedná o nejnižší čísla za posledních 10 let.

Co se týče druhého dílu, u ní byla sledovanost jen 2,8 milionu diváků. Poté následovala naopak velmi divácky sledovaná upoutávka, jenž měla k televizním obrazovkám přitáhnout opět velké procento diváků. Jenže nakonec bylo vše jinak a výsledné "skóre" bylo jen 2,371 milionu. To je prakticky stejně, jako měla jedna epizoda Top Gearu z 15. června roku 2003.

 

Otázkou je, co za tím vším stojí. Je to snad nová skladba moderátorů? Nebo sledujícím chybí typický humor Jeremyho Clarksona? Vždyť nedávno se na internetu objevilo video, kde Clarkson, Hammond a May skládají běžnou krabici. Jejich videa pak měla víc sledování, než nový Top Gear.

Vytisknout

Diskuze: Nový Top Gear je naprostý propadák!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz GLC F-Cell je vodíkovou verzí německého SUV.

Mercedes zachraňuje planetu, sází na GLC, vodík a elektřinu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud