Jak dopadne srovnání mezi japonskou Godzillou a britským supersportem? Na to se podívejte v přiloženém videu, vítěz může někoho šokovat.
Obě auta k pohonu používají 3,8litrový motor. U Nissanu je to ovšem šestiválec, kdežto u McLarenu je to o dva válce větší jednotka. Zamíchat kartami může také fakt, že jeden vůz má pohon zadní nápravy a druhý je naopak čtyřkolkou. Koho tipujete na vítěze?
Po startu to vypadá vše jasně, Nissan jako vždy vystřelí neskutečně zběsilým stylem a osmiválec McLarenu je v tu chvíli ztracen. Jenže není všemu konec a video byste měli dokoukat až do konce. Po získání pořádné trakce u 675 LT se totiž karty obrací a předem vyhraný závod dostává jiný rozměr.
Dost velký nepoměr je také vidět nejen ve výkonech aut, ale i na jejich cenovkách. Zatímco za Nissan GT-R Nismo dáte v Čechách necelé čtyři miliony korun, britský konkurent McLaren 675 LT stál v době svého prodeje víc než dvojnásobek.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?