Jak dopadne srovnání mezi japonskou Godzillou a britským supersportem? Na to se podívejte v přiloženém videu, vítěz může někoho šokovat.
Obě auta k pohonu používají 3,8litrový motor. U Nissanu je to ovšem šestiválec, kdežto u McLarenu je to o dva válce větší jednotka. Zamíchat kartami může také fakt, že jeden vůz má pohon zadní nápravy a druhý je naopak čtyřkolkou. Koho tipujete na vítěze?
Po startu to vypadá vše jasně, Nissan jako vždy vystřelí neskutečně zběsilým stylem a osmiválec McLarenu je v tu chvíli ztracen. Jenže není všemu konec a video byste měli dokoukat až do konce. Po získání pořádné trakce u 675 LT se totiž karty obrací a předem vyhraný závod dostává jiný rozměr.
Dost velký nepoměr je také vidět nejen ve výkonech aut, ale i na jejich cenovkách. Zatímco za Nissan GT-R Nismo dáte v Čechách necelé čtyři miliony korun, britský konkurent McLaren 675 LT stál v době svého prodeje víc než dvojnásobek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.