Na prodej je pomník automobilového designu, téměř nejetý Avantime ale není zadarmo

ar6, 1. června 2016, 04:00 Google+

Renault Avantime je dodnes jednou půlkou automobilové veřejnosti obdivován a druhou nenáviděn. Kupující se nakonec přidali spíše k té druhé straně, a tak tohoto luxusního třídveřového křížence vzniklo ani ne devět tisíc kusů. Najít dnes nějaký zachovalý je i vzhledem k (ne)spolehlivosti docela problém. Říká se však, že kdo hledá, najde.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Úžasně zachovalý Renault Avantime je nyní na prodej v Německu.

Úžasně zachovalý Renault Avantime je nyní na prodej v Německu. | foto: Mobile.de

Sdílejte článek

Najít dnes avantgardní Renault Avantime v zachovalém stavu znamená mít nervy ze železa, pevnou vůli a velký chtíč, si tento pomník moderního designu pořídit. Pokud se ale nějaké takové auto objeví, stojí to za to. A to je také případ šedého kousku s třílitrovým šestiválcem o výkonu 207 koní pod kapotou a automatickou převodovkou k tomu.

Vůz stojící v Oldenburgu byl do provozu uveden v roce 2002 a má najeto jen 7248 kilometrů, což na první pohled možná nepoznáte. Ostatně, Avantime zvenku vypadá dobře téměř v jakékoliv barvě a v jakémkoliv stavu. Jen ten aerodynamický bodykit bychom si možná odpustili. Nicméně hodnotu nájezdu odhalíte zejména v interiéru. Ten je kompletně potažený černou kůží, avšak vypadá, jako by právě vyjel z továrny. Nikde ani stopy po popraskaném čalounění nebo ohmataném volantu.

K tomu všemu se navíc třeba připočíst plnou výbavu, zahrnující například panoramatickou střechu, tempomat, navigaci, automatickou klimatizaci, elektrická okna, vyhřívaná sedačky nebo xenonové světlomety. Bonusem je kompletní servisní historie, STK platná až příštího února a především fakt, že předcházející majitel byl nekuřák.

Má to jen jeden háček, který je ale kvůli nájezdu, stavu i výbavě zřejmý. Tím háčkem je samozřejmě cena, stanovená na 34 990 eur (cca 945 000 korun). A za takovou cifru už můžete mít některé mnohem novější auto s ještě lepší výbavou. Na druhou stranu Avantime je kus automobilové historie, navíc svou posádku si umí hýčkat. Ale hlavně, při vjezdu na parkoviště rozhodně nezapadnete v davu německých sedanů vyšší střední třídy.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Na prodej je pomník automobilového designu, téměř nejetý Avantime ale není zadarmo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Kodiaq

Pohon Škoda 4x4. Výhody, funkce, zájem zákazníků

Ilustrační foto

Koupit si nyní auto je extrémně výhodné. Podívejte se proč

Hyundai Kona Electric

Hyundai přispěje České republice v boji proti nemoci COVID-19

Toyota

CO JE BLOCKCHAIN a proč začala Toyota testovat využití této technologie?

Škoda Octavia Combi RS TDI

Čtyřleté Octavie, i30 a Cee´dy zlevnily. Jak dopadly SUV a luxusní vozy?

e-Bulli

Nový e-BULLI, znovuzrození legendy s nejmodernější technikou

PSA Groupe

Skupina PSA a její fungování v současném výjimečném stavu

Toyota H2 Truck

Toyota vyvíjí vodíkové nákladní auto

Toyota C-HR Hybrid

Test: Toyota C-HR s hybridním ústrojím 4. generace a úžasnou spotřebou pro čistou radost z jízdy

Ferrari

Dokonalá kombinace: Klasické Ferrari, nádherná modelka a pláž v Miami

reklama

Doporučujeme

Opel Zafira prošel faceliftem, zmizela typická přední část.

Opel Zafira přišel o originální přední část, prostornost ale zůstala

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Čtyřleté Octavie, i30 a Cee´dy zlevnily. Jak dopadly SUV a luxusní vozy?

  2. Test: Toyota C-HR s hybridním ústrojím 4. generace a úžasnou spotřebou pro čistou radost z jízdy

  3. Koupit si nyní auto je extrémně výhodné. Podívejte se proč

  4. Nový e-BULLI, znovuzrození legendy s nejmodernější technikou

  5. CO JE BLOCKCHAIN a proč začala Toyota testovat využití této technologie?

  6. CO JE TO SLEEPER a proč je tenhle Moskvič Aleko s výkonem 300 koní tím pravým?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud