Společnost OMV přináší na český trh nové palivo OMV MaxxMotion 100plus. Jeho uvedení proběhlo včera skrze tiskovou konferenci v pražské PRAGA Kart Aréně a my jsme u toho nemohli samozřejmě chybět. Zástupci značky nám zde prozradili výhody nového paliva a další změny, které se pro české zákazníky chystají.
V České republice bude řidičům nabídnuta nová úroveň kvality pohonných hmot. Tu zaručí adititované palivo OMV MaxxMotion 100plus. Zástupci značky k tomu prozradili: „Jsme hrdí na to, že nabízíme nový produkt, který dokonale splňuje technologické potřeby moderních vozidel". Viceprezident maloobchodní sítě pak dodal: „Neustále se snažíme přinést našim zákazníkům skutečnou přidanou hodnotu – ať už jde o blaho jejich vozů nebo samotnou cestu a požitek z jízdy.“
Aby společnost OMV splnila náročné požadavky, spojila produktový vývoj s nejvyššími standardy definovanými předními výrobci vozidel a motorů. To má za následek, že nový benzín dosahuje nejvyššího možného hodnocení kvality, neboť splňuje podmínky kategorie 5 Světové palivové charty (Worldwide Fuel Charter).
Kvalita pohonných hmot je důležitá pro správný chod motoru
Nové palivo podle OMV zlepšuje výkon a zajišťuje optimální funkčnost a životnost motorů. „OMV MaxxMotion 100plus umožňuje vyšší výkon motor, jakož i výraznější zrychlení," prozradil Nikolaj Schubert, vedoucí oddělení inovací a rozvoje OMV během včerejší tiskovky.
Nový benzín OMV MaxxMotion 100plus hraje také významnou roli při zachování funkčnosti a účinnosti moderních vozidel a motorů. Inovativní aditiva zabraňují tvorbě koroze v částech motoru, v systému vstřikování paliva a v palivové nádrži. Stávající usazeniny jsou ze sacích ventilů účinně odstraňovány, což prodlužuje životnost a maximalizuje výkon motoru.
Splnění požadavků definovaných automobilovým průmyslem
Světová palivová charta vydávaná mezinárodními asociacemi automobilového průmyslu nastavuje hned pět kategorií kvality benzínu, přičemž každá z nich odkazuje na specifické parametry a jejich příslušné hodnoty. Jejím cílem je podpořit optimální kvalitu a přizpůsobovat specifikace benzínu nejpřísnějším požadavkům výrobců automobilů a motorů.
Získaná kategorie 5 je známkou nejvyššího stupně kvality paliva OMV MaxxMotion 100plus. „Nejdůležitější jsou naši zákazníci a výhody, které jim tento nový produkt může nabídnout. Opravdu se těšíme, až se řidiči na našich čerpacích stanicích sami přesvědčí, jak OMV MaxxMotion poskytuje maximální výkon – již od první natankované kapky.“
Nové palivo OMV MaxxMotion 100plus se vyrábí v rafinérii OMV v rakouském Schwechatu a již nyní jej mohou tankovat řidiči v Rakousku a Německu. V České republice, na Slovensku a v Maďarsku bude jeho prodej zahájen v červnu. Na podporu nového paliva je spuštěna mezinárodní marketingová kampaň, stejně tak je na jednotlivých trzích připravena řada místních prodejních a marketingových aktivit.
Novinkou je taktéž to, že paliva MaxxMotion získávají nového ambasadora, kterým je Pavel Turek, expert na tématiku Formule 1. Ve spolupráci s rádiem Frekvence 1 budou během letních měsíců probíhat „ochutnávky“ paliva zdarma..
Pavel Turek je novým ambasadorem prémiových paliv OMV
Právě Turek je právě tím, kdo spojil svoje síly se společností OMV. Jedná se navíc o prvního Čecha, který pronikl do marketingu Formule 1. Více než dvacet let působil ve vrcholných manažerských pozicích nejen v F1, ale také v Moto GP, v šampionátu WRC a závodech letadel. „Rizika spojená se soutěžemi rychlých kol mě naučila odpovědnosti, důvěře v kvalitu a sázce na jistotu,“ řekl Pavel Turek. Zároveň s tím dodává: „Paliva MaxxMotion od OMV jsou pro mne jedničkou na trhu a kvalitním partnerem na cestách. Proto jsem rád přijal nabídku spolupráce a těším se na společné projekty.“
„Pavel Turek je profesionál tělem i duší. Jsme velmi rádi, že právě on přijal naši nabídku a stal se ambasadorem prémiových paliv OMV MaxxMotion,“ sdělil ke spolupráci Michal Janda, marketingový manažer OMV Česká republika. „Svět paliv je velmi úzce spjat s motoristickým sportem, adrenalinem a rychlostí. Stejně jako Pavel Turek i my víme, že kvalita je vždy zárukou dobrého výsledku a těšíme se na vzájemnou spolupráci. Naši zákazníci se už teď mohou těšit na léto, kdy pro ně chystáme řadu zajímavých akcí,“ řekl dále Janda.
Motokáry přitáhnou každého pravého muže
Konec tiskové konference byl pak zpříjemněn kvalifikačními jízdami na motokárách. Po odjetí pěti úvodních tréninkových kol se zapsaní účastníci závodu zúčastnili kvalifikace do hlavního klání o poháry a věnce. Musíme uznat, že konkurence byla silná a z dvaceti jezdců postoupilo do finále devět nejrychlejších. Jak se pak dalo očekávat, ambasador OMV Pavel Turek se nenechal zahanbit a umístil se na skvělém třetím místě. To je důkaz, že mu motorsport opravdu není cizí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?