Citroën: C4 VTS s motorem HDi

ar1, 23. února 2005, 13:15 Google+

CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. rozšiřuje modelovou řadu Citroën C4 o sportovní verzi VTS se vznětovým motorem 2.0 HDi 16V o výkonu 100 kW (138 k).

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C4

C4 | foto: Citroën ČR

Sdílejte článek

Dovozce značky Citroën doplňuje modelovou řadu C4 o dlouho očekávanou verzi C4 Coupé VTS s výkonným vznětovým motorem 2.0 HDi 16V. Motor se vyznačuje mimořádně dynamickými vlastnostmi: vytváří maximální výkon 100 kW (138 k) při 4 000 ot./min a vrchol jeho točivého momentu 320 Nm se dostavuje již při 2 000 otáčkách za minutu. Motor je dodáván se šestistupňovou manuální převodovkou.

Zaváděcí cena verze C4 Coupé VTS 2.0 HDi 16V byla stanovena na 685 000 Kč.

Nová verze uvedenými výkonovými parametry skvěle odpovídá sportovnímu pojetí C4 Coupé VTS, která byla vytvořena pro opravdové milovníky dynamické jízdy. Model je nabízen i se zážehovým motorem 2.0i 16V o výkonu 130 kW (180 k) kombinovaným s pětistupňovou manuální převodovkou.

Citroën C4 Coupé VTS 2.0 HDi 16V je zcela nezaměnitelný. Dravý nádech vozu je podpořen velkým zadním křídlem a předními i prahovými spoilery. Verze VTS jsou standardně dodávány na sedmnáctipalcových kolech s nízkoprofilovými pneumatikami. Specifický interiér, kterému dominují sportovní sedadla čalouněná v kombinaci alcantary a látky, dále dotváří hliníkové pedály a volant a manžeta řadicí páky potažené kůží.

Ve standardní výbavě nové verze nechybí bi-xenonové samonatáčecí světlomety, parkovací asistent, automatická klimatizace nebo tempomat s omezovačem rychlosti. Nad bezpečností posádky bdí elektronické systémy aktivní i pasivní bezpečnosti, včetně vypínatelného ESP nebo šesti airbagů. Vysokou úroveň bezpečnosti modelu C4 dokládají vynikající výsledky v nárazových testech nezávislého sdružení EuroNCAP, ve kterých C4 získal hodnocení pěti hvězdiček (celkem 35 bodů).

Text a foto: Citroën
Vytisknout

Diskuze: Citroën: C4 VTS s motorem HDi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Golf

Golf (opět) evropskou „jedničkou“!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud