McLaren P1 se vyrobil v celkovém počtu 375 kusů, ovšem díky jednomu majiteli z Číny se zřejmě jejich počet o jeden sníží. Však se na to podívejte sami.
Nehoda se stala v čínském městě Chang-čou a soudě podle fotografií se jedná o poměrně velký incident. Z celé karoserie vyšla bez poškození snad jen střecha, ostatní její části jsou pomačkány, rozpárány a "ránu" dostal i samotný motor.
Alespoň, že vůz zůstal tak nějak v celku a jeho součásti se nerozkutálely v okolí stovek metrů. Jelikož se ale jedná o velmi exkluzivní hypersport, zcela jistě se bude majitel snažit o opravu, což se mu s největší pravděpodobností podaří. Účet za to vše ale bude pekelně mastný, počítá se s řády milionů korun.
Doposud není ani známo, jak se celý incident stal. Vinu bude mít zcela jistě řidič, který (jak to tak bývá) nezvládl chování auta a skončilo to tak, jak vidíme v galerii. Potěšit tak může jedině fakt, že majiteli se nic nestalo.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?