Seat připravil Toledo ve verzi N1

ar1, 16. února 2005, 12:30 Google+

Po nedávném úspěšném představení modelů Altea ve verzi N1, která podnikatelům umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny vozu, se ve verzi N1 objevuje i sesterský model Toledo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Toledo

Toledo | foto: Import Volkswagen Group

Sdílejte článek

Větší SEAT Toledo N1 nabízí velmi komfortní cestování čtyřem osobám a ještě více prostoru pro náklad, a to vše za velmi výhodnou cenu – základní model Toledo N1, poháněný vitální zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 1.6/75 kW, stojí (bez DPH) jen 429 580 Kč, verze s mimořádně oblíbeným turbodieselem 1.9 TDI/77 kW lze pořídit již od 480.000 Kč.

Originálně stylizovaný model Toledo ve verzi N1 se na první pohled v ničem neliší od „normálních“ osobních verzí své řady. Zásadním rozdílem, z vnějšku téměř nepostřehnutelným, je pevná přepážka, namontovaná za dvojicí zadních sedadel, oddělující bezpečně interiér vozu od prostoru pro náklad. V přepážce, která se dodává za příplatek 17 900 Kč (bez DPH), je praktické vyklápěcí okénko kryjící průvlak do prostoru pro cestující, takže v případě potřeby lze ve voze přepravovat i velmi dlouhé předměty. Díky mřížování v horní části přepážky se řidič nemusí obávat zhoršeného výhledu dozadu.

Při délce necelých 450 cm, šířce 177 cm a výšce 157 cm nabízí Toledo N1 velmi prostorný interiér, což je zásluha především dlouhého rozvoru a téměř jednoprostorové koncepce karoserie. Nákladový prostor, jehož ložná plocha je dlouhá více než jeden metr, je horizontálně rozdělený vyjímatelným krytem na dvě „patra“. Základní objem nákladového prostoru (při využití volného místa až po krycí plato) činí 500 litrů Velkou výhodou modelů SEAT Toledo N1 je schopnost tahat i těžké přívěsy – podle zvoleného motoru a výbavy může řidič za vůz připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1400 kg.

Zájemci o Toledo N1 mohou volit ze dvou zážehových (2.0 FSI/110 kW a 1.6/75 kW) a dvou vznětových (2.0 TDI/103 kW a 1.9 TDI/77 kW) motorů, přičemž čtyřválce 1.6 a 1.9 TDI jsou standardně vybaveny pětistupňovými manuálními převodovkami, výkonnější agregáty 2.0 TDI a 2.0 FSI se dodávají ve spojení s šestistupňovými manuálními převodovkami. Zážehový čtyřválec s přímým vstřikováním benzinu 2.0 FSI lze na přání kombinovat také se šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic, do modelů poháněných turbodieselem 2.0 TDI se zase na přání dodává šestistupňová dvouspojková převodovka DSG, která vyniká extrémně rychlým řazením a vysokou účinností přenosu výkonu na hnací kola.

SEAT Toledo N1 se dodává ve čtyřech profilech výbavy: Reference, Sport, Stylance a Sport-up, přičemž už základní stupeň Reference má standardně např. šestnáctipalcová kola s nízkoprofilovými pneumatikami, elektrické ovládání předních oken nebo dálkově ovládané centrální zamykání. Toledo N1 dbá nejenom na pohodlí řidiče a cestujících, ale především na aktivní i pasivní bezpečnost. Proto do standardní výbavy všech verzí patří např. protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení TCS, dvojice čelních, bočních a průběžných hlavových airbagů, bezpečnostní uchycení pedálů nebo tříbodové samonavíjecí bezpečnostní pásy u všech sedadel (vpředu s pyrotechnickými předpínači a omezovači napětí v pásech). Zákazníci si mohou navíc objednat také např. stabilizační systém ESP spojený s brzdovým asistentem EBA.

Toledo N1 je pro podnikatele dlouhodobou výhodnou investicí a tomu odpovídá i jeho pečlivá ochrana proti korozi, díky které může výrobce na tento model poskytovat dvanáctiletou záruku proti prorezivění.

Text a foto: Seat ČR a Import Volkswagen Group
Vytisknout

Diskuze: Seat připravil Toledo ve verzi N1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Focus

Ford Focus sedan také do Ženevy

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud