Nový Mercedes-Benz GLC je už v podstatě kompletně představenou novinkou. Jak by ale vypadal ve verzi kabriolet?
Právě to se nám snaží ukázat pro někoho neznámý automobilový designér Jan Kamenistiak. Ten vytvořil dvoudvéřový kabriolet GLC, který má látkou stahovací střechu. Pod kapotou by si umělec představoval přítomnost biturbo 3,0litrového šestiválce s výkonem 362 koňských sil.
Konkurencí by mu měl být Range Rover Evoque Convertible a GLC Cabrio by mohlo vzbudit zájem u spotřebitelů. Bohužel, zatím není oficiálně potvrzeno, že bychom se otevřeného GLC dočkali. Kromě toho, pokud by Mercedes opravdu začal s jeho produkcí, musel by z nabídky jeden model odstranit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?