Opět v něm najdeme dvanáctiválcový motor uspořádaný do V Mercedes-Benz AMG, který disponuje 48 ventily a celkovým objemem 7291 cm3. Maximální výkon vyvine 443 kW při 6150 ot./min a nejvyšší točivý moment dosáhne hodnoty 760 Nm při 4000 ot./min. je uložen podélně uprostřed vozu s pohonem na zadní kola přes šestistupňovou převodovku se samosvorným diferenciálem. Pro vysoký výkon musela být použita dvoulamelová spojka. Bezpečnost zde zajišťují silné brzdy, kde vpředu Brembo na ventilovaných kotoučích nasadilo šestipístkové třmeny a vzadu „jen“ čtyři. Ve verzi F jsou kotouče ocelolitinové a ve verzi Clubsport museli být použity keramické s uhlíkovými vlákny.
Mimo sériovou verzi bude představena i verze tzv. klubová, tedy pod názvem Clubsport. Výkon Clubsportu se vyšplhá při 6200 ot./min na 478 kW a točivý moment dosáhne siláckých 780 Nm při 4000 ot./min.
Zonda F bude osazena vpředu 19 palcovými koly a vzadu dokonce 20 palcová kola. Podvozek je složen ze čtveřice nezávislých zavěšení kol s dvojitou vzpěrou, vinutými pružinami a nastavitelnými tlumiči. Maximálně zde byl použit ve slitinách hliník a hořčík.
Karosérie je z kompozitního materiálu posazena na chromolybdenovém prostorovém rámu s pohledovými prvky. Rozměry vozu jsou: dšv 4435x2055x1141 mm, s rozvorem 2730 mm. Hmotnost Zondy F je 1230 kg. Jakožto výrobce supersporťáku, Pagani uvádí i přítlačnou sílu karosérie při 300 km/h je to 600 kg (verze Clubsport), u sériové F verze pak 270 kg vpředu a 330 vzadu. Zrychlení z 0-100 km/h dokáže za 3,6 sekundy! a z 0-200 km/h za 9,8 sekundy!, s přetížením 1,4g. O zastavení tohoto rychlýka se starají již zmíněné brzdy Bremzo a z 200 km/h to dokáží za 4,4 sekundy. Maximální rychlost udávaná výrobcem je neuvěřitelných 345 km/h. Prostě dokonalý supersporťák…
Foto: Pagani