Značka Volkswagen Užitkové vozy je v rámci své velkorysé a dlouhodobé podpory českého běžeckého lyžování generálním partnerem projektu Lyžování dětem, který organizuje závody pro děti a mládež v Libereckém a Královehradeckém kraji.
„Značka Volkswagen Užitkové vozy je již mnoho let neoddělitelnou součástí mnoha českých závodů v běhu na lyžích,“ říká Jan Procházka, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika.
„Je pro nás ctí, že můžeme prostřednictvím úspěšného projektu Lyžování dětem podporovat i závody dětí a mládeže v přespolním běhu a běhu na lyžích na mnoha různých místech České republiky. Podpora nové generace je nejlepší investicí do naší budoucnosti.“
Projekt Lyžování dětem podporuje regionální podzimní a zimní soutěže v přespolním běhu a v běhu na lyžích pro děti a mládež. Jeho cílem je mimo jiné objevování nových lyžařských talentů. Pořadateli soutěží jsou Krajské svazy lyžařů, lyžařské oddíly a kluby, značka Volkswagen Užitkové vozy vystupuje v roli generálního partnera.
Nejbližší závody v běhu na lyžích projektu Lyžování dětem, Český pohár staršího žactva v běhu na lyžích s mezinárodní účastí a finále „Hledáme nové talenty“, se konají již tento víkend 5. - 6. 3. 2016 v Horních Mísečkách. Poslední závody letošní zimní sezony se uskuteční 12. 3. ve Vysokém nad Jizerou a 19. 3. v Deštném v Orlických horách. Sezona přespolních běhů bude zahájena 6. 8. ve Skuhrově nad Bělou a do 22. 10. je na programu celkem 12 závodů. Na program jednotlivých soutěží navazují letní a zimní dětské lyžařské kempy.
Volkswagen Užitkové vozy je dlouholetým a stabilním partnerem českého běžeckého lyžování. Po více než desetileté spolupráci s českou reprezentací v běhu na lyžích vstoupil Volkswagen Užitkové vozy letos do třetí sezony jako hlavní partner Jizerské 50 a seriálu Ski Tour. Projekt Lyžování dětem je dalším z řady příkladů úspěšné spolupráce mezi značkou Volkswagen Užitkové vozy a běžeckým lyžováním.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.