BMW řady 7 již na jaře 2005

ar1, 9. února 2005, 12:25 Google+

Nejúspěšnější BMW řady 7 všech dob se připravuje na druhou polovinu modelového cyklu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
7

7 | foto: BMW Group

Sdílejte článek

Nejúspěšnější řada 7 v historii firmy BMW bude od jara 2005 opět nastavovat měřítka v luxusní třídě. Znatelně vyšší jízdní výkony při konstantní, z části dokonce nižší spotřebě, optimalizace v oblasti podvozku, ovládacího systému iDrive a výbavy znovu dokládají vůdčí ambice BMW řady 7. Díky jemnému doladění designu se nová jízdní dynamičnost a sportovní vlastnosti projeví také na vnějším image. Nezaměnitelný vzhled i nadále dodává BMW řady 7 elegantní a charismatický charakter.

Podstatné zvýšení jízdní dynamiky a sportovních vlastností, další vylepšení luxusu a vzhledu:
• Pět ze šesti variant motorů je nových
• Větší jízdní výkony při stejné, respektive klesající spotřebě
• Optimalizace v oblasti podvozku
• Jemné doladění designu
• Optimalizace ovládacího systému iDrive
• Nové výbavy

Pět ze šesti variant motorů bylo nově vytvořeno nebo důkladně přepracováno.
S výjimkou špičkové pohonné jednotky V12 v BMW 760i/Li obsahuje BMW řady 7 od jara 2005 novou paletu motorů. U modelů s osmiválcovým zážehovým motorem nahrazuje BMW 750i/Li a BMW 740i/Li dosavadní modely 745i/Li a 735i/Li. BMW 740d uvolňuje místo pro BMW 745d se zcela nově vyvinutým osmiválcovým vznětovým motorem.

Řadový vznětový šestiválcový motor BMW 730d byl důkladně přepracován. U základního modelu BMW 730i/Li se nyní používá řadový zážehový šestiválcový motor s hořčíkovo-hliníkovou sdruženou klikovou skříní známý
z modelu BMW 630i.

U všech modelů je součástí sériové výbavy šestistupňová automatická převodovka se systémem Steptronic. Všechny motory se vyznačují vysokým specifickým výkonem, širokým využitelným rozsahem otáček, vynikajícím průběhem točivého momentu, skvělou kultivovaností chodu a střídmou spotřebou.

Text a foto: BMW
Vytisknout

Diskuze: BMW řady 7 již na jaře 2005

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Grande Punto

Italská novinka: Fiat Punto třetí generace

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud