Aktuální sedmá generace Volkswagenu Golf je tady s námi už skoro čtyři roky a fanoušci značky čekají, zda přijde facelift či nová generace.
Netrpělivost některých příznivců koncernu VW však ustane letos v březnu, kde by se měl na autosalonu v Ženevě ukázat zmodernizovaný Golf. Samotná nová generace tak přijde opravdu až v roce 2017, do té doby musíme vydržet se "sedmičkou", která ale dostane nové technologie.
A právě o tom, jak by mohl nástupce současného kompaktního hatchbacku vypadat, vypovídá nejnovější obrazová ilustrace od Theophiluse China. Jednoduše vzal současnou generaci a aplikoval na ní některé designové prvky z nových modelů VW.
K tomu je nutné podotknout, že Němci se brzo chystají přejít na pětileté výrobní cykly, tudíž je jasné, že nový Golf tu s námi bude nejdéle pět let. Poté přijde jeho nástupce, o kterém je však aktuálně víc než zbytečné hovořit.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?