Spousta fanoušků německých zběsilých hatchbacků řeší otázku, zda je ve skutečnosti rychlejší Mercedes-AMG A 45 po faceliftu anebo zbrusu nové Audi RS3 Sportback.
Na internetu se ale dá najít video, kde se tito dva silní soupeři utkali na jedné dráze. Oba soutěžili v tzv. Drag Race, což je závod, ve kterém auta zrychlí z nulové rychlosti a většinou ujedou jednu čtvrtinu míle.
Nedávno omlazená verze Mercedesu-AMG A 45 využívá 381 koňový dvoulitrový turbo motor, zatímco současná Audi RS3 Sportback skrývá pod svou kapotou 2,5litrovou jednotku s výkonem 367 koní. U obou aut hledejme automatickou převodovku s pádly pro řazení pod volantem a pohon všech kol.
A schválně, koho si tipujete jako vítěze? Bude to bílé a dosti agresivně vypadající Audi, nebo snad ne tak divoce vypadající ale silnější Mercedes? No podívejte se na to sami, video stojí za zhlédnutí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?