První generace Audi A4 Allroad přišla na trh už v roce 2009 a letos v Detroitu se ukázala její druhá generace. Jenže stále se jedná o provedení kombi a někteří by chtěli raději sedan.
A právě s tímto návrhem přišel designér X-Tomi design, který vytvořil ideálního konkurenta pro aktuální švédský zvýšený sedan Volvo S60 Cross Country. Nevíme jak vám, ale nám se oplastovaný německý sedan celkem líbí. Proměna mu sluší a jsme si jisti, že svou klientelu by si s přehledem našel.
Co se týče klasické A4 Allroad, ta přijde na trh až letos v létě a pod kapotou bude mít zážehový motore 2.0 TFSI o výkonu 252 koní s točivým momentem 370 Nm. Ten bude zkombinovaný se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem S Tronic. Jenže jak je zvykem, o něco víc táhnou naftové motory, a tak výrobce pro oplastovaný kombík nasadí i několik variant dvoulitrového motoru TDI.
Ty nabídnou výkon 163 a 190 koní, točivý moment 400 Nm je pak naprosto shodný. Kdo chce absolutní vrchol, bude si moct zakoupit Allroada se šestiválcem 3.0 TDI s výkonem 218 koní a točivým momentem 400 Nm, nebo pak s výkonem 272 koní a točivým momentem 600 Nm.
Tak či tak, případné nasazení zvýšeného sedanu od Audi s pohonem všech kol by zcela jistě zamíchalo se současným trhem. U tohoto výrobce se navíc uvažuje i o terénní verzi modelu RS6, o které jsme vás informovali již několikrát.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?