Na konci minulého roku jsme vás informovali o tom, že německá Audi plánuje vyrobit křížence mezi modely RS6 a Allroad. Netrvalo dlouho a máme tu prozatím fiktivní podobu jejího soupeře.
Výsledkem je zběsilý kombík s osmiválcem pod kapotou, pohonem všech kol a drsnými plasty. Právě to je nejnovější kreakce od designéra X-Tomi design. Vzal si totiž do parády model M5 a udělal z něj přesně to, co hodlá udělat Audi ze své RS6ky.
Ačkoliv zatím nejsou zprávy o tom, že by něco takového BMW chystalo, nikdy neříkejme nikdy. Poptávka zákazníků je silný argument a v rámci zisků a popularity značky není téměř nic nemožné. Musíme si tak počkat, jak si povede chystaná Audi RS6 Allroad a pokud její prodeje půjdou víc než dobře, můžeme čekat, že se brzo na trhu objeví i další soupeři.
A když už jsme u BMW M5, jeho nová generace opravdu přijde s pohonem všech kol, takže čistě teoreticky se M5ka jako čtyřkolka opravdu na trh dostane. Zda časem přijde i se zvýšeným podvozkem a černými plasty, to už si odhadnout netroufáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.