Včera jsme zveřejnili na našich webových stránkách článek o tom, že filmová čtyřkolová hvězda z prvního dílu Rychle a zběsile míří do aukční síně. Neuběhlo ani čtyřiadvacet hodin a do stejné síně zavítá další automobilová hvězda filmového plátna, protentokrát Chevrolet Camaro alias Bumblebee ze čtvrtého pokračování Transformers.
Stejně jako Jetta, tak i Chevrolet Camaro se bude dražit v aukci Barrett-Jackson, která se koná koncem ledna v Scottsdale, Arizona. Momentálně vlastní Bumblebeeho režisér Michael Bay a zaručujeme Vám, že žádné podobné Camaro po světě nejezdí. Prodávaný kousek oslní saténově černým odstínem karosérie společně s předním splitterem, rozšířenými blatníky a závodními koly s nízkoprofilovými pneumatikami Nitto. Krom toho má také LED světlomety, žluté akcenty a grafiku Transformers.
Co se týče interiéru, k vidění jsou tu kožené černé sedačky, tříramenný volant nebo dotykový displej s navigací či stereem. Dále nesmíme opomenout soupravu „budíků“ Cobalt, bezpečnostní rám TigerCage od RideTech a pochopitelně i jedinečnou středovou konzoly. Pokud jde o agregát pod kapotou, měl by se tu nacházet osmiválec LS2 nebo LS3 v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Barrett-Jackson bohužel neprozradil výkonové údaje, ale Camaro má na zakázku upravené odpružení, brzdy Wilwood a jednu z nejpopulárnějších zadních náprav, Ford 9“.
Čtvrtý díl Transformers: Age of Extinction nebyl natolik úspěšný jako předchozí trilogie, ale i přesto vydělal přes 1,1 miliard dolarů z celosvětové produkce. Díky horentní sumě bylo rozhodnuto o natáčení dalšího dílu, v pořadí již pátého, který by se měl objevit v kinech během roku 2017.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.