Včera jsme zveřejnili na našich webových stránkách článek o tom, že filmová čtyřkolová hvězda z prvního dílu Rychle a zběsile míří do aukční síně. Neuběhlo ani čtyřiadvacet hodin a do stejné síně zavítá další automobilová hvězda filmového plátna, protentokrát Chevrolet Camaro alias Bumblebee ze čtvrtého pokračování Transformers.
Stejně jako Jetta, tak i Chevrolet Camaro se bude dražit v aukci Barrett-Jackson, která se koná koncem ledna v Scottsdale, Arizona. Momentálně vlastní Bumblebeeho režisér Michael Bay a zaručujeme Vám, že žádné podobné Camaro po světě nejezdí. Prodávaný kousek oslní saténově černým odstínem karosérie společně s předním splitterem, rozšířenými blatníky a závodními koly s nízkoprofilovými pneumatikami Nitto. Krom toho má také LED světlomety, žluté akcenty a grafiku Transformers.
Co se týče interiéru, k vidění jsou tu kožené černé sedačky, tříramenný volant nebo dotykový displej s navigací či stereem. Dále nesmíme opomenout soupravu „budíků“ Cobalt, bezpečnostní rám TigerCage od RideTech a pochopitelně i jedinečnou středovou konzoly. Pokud jde o agregát pod kapotou, měl by se tu nacházet osmiválec LS2 nebo LS3 v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Barrett-Jackson bohužel neprozradil výkonové údaje, ale Camaro má na zakázku upravené odpružení, brzdy Wilwood a jednu z nejpopulárnějších zadních náprav, Ford 9“.
Čtvrtý díl Transformers: Age of Extinction nebyl natolik úspěšný jako předchozí trilogie, ale i přesto vydělal přes 1,1 miliard dolarů z celosvětové produkce. Díky horentní sumě bylo rozhodnuto o natáčení dalšího dílu, v pořadí již pátého, který by se měl objevit v kinech během roku 2017.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?