Včera jsme zveřejnili na našich webových stránkách článek o tom, že filmová čtyřkolová hvězda z prvního dílu Rychle a zběsile míří do aukční síně. Neuběhlo ani čtyřiadvacet hodin a do stejné síně zavítá další automobilová hvězda filmového plátna, protentokrát Chevrolet Camaro alias Bumblebee ze čtvrtého pokračování Transformers.
Stejně jako Jetta, tak i Chevrolet Camaro se bude dražit v aukci Barrett-Jackson, která se koná koncem ledna v Scottsdale, Arizona. Momentálně vlastní Bumblebeeho režisér Michael Bay a zaručujeme Vám, že žádné podobné Camaro po světě nejezdí. Prodávaný kousek oslní saténově černým odstínem karosérie společně s předním splitterem, rozšířenými blatníky a závodními koly s nízkoprofilovými pneumatikami Nitto. Krom toho má také LED světlomety, žluté akcenty a grafiku Transformers.
Co se týče interiéru, k vidění jsou tu kožené černé sedačky, tříramenný volant nebo dotykový displej s navigací či stereem. Dále nesmíme opomenout soupravu „budíků“ Cobalt, bezpečnostní rám TigerCage od RideTech a pochopitelně i jedinečnou středovou konzoly. Pokud jde o agregát pod kapotou, měl by se tu nacházet osmiválec LS2 nebo LS3 v kombinaci se šestistupňovým manuálem. Barrett-Jackson bohužel neprozradil výkonové údaje, ale Camaro má na zakázku upravené odpružení, brzdy Wilwood a jednu z nejpopulárnějších zadních náprav, Ford 9“.
Čtvrtý díl Transformers: Age of Extinction nebyl natolik úspěšný jako předchozí trilogie, ale i přesto vydělal přes 1,1 miliard dolarů z celosvětové produkce. Díky horentní sumě bylo rozhodnuto o natáčení dalšího dílu, v pořadí již pátého, který by se měl objevit v kinech během roku 2017.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?